MyTrendyPhone? What the fuck? {{forumTopicSubject}}
Sendte min gamle w760i ind til reperation og efter et par dage sendte de mig en mail om hvad der var galt og hvad der skulle skiftes ud.
Jeg gav dem så besked om at skifte de dele som skulle skiftes men et par dage efter fik jeg en mail om at de dele var i restordre hos producenten og de ikke havde dem... Tænkte at jeg godt kunne vente et par dage hvorefter de sendte den samme mail om at det var i restordre..
I mailen stod der også at jeg kunne annullere ordren ved at besvare mailen hvor jeg skulle skrive at jeg ville annullere ordren... Så sender de mig fandme en mail hvor der står at de vil sende telefonen tilbage til mig så snart de har modtaget den? WTF?
Det fatter jeg ikke en brik af. De reparerer sgu selv telefonerne og sender dem ikke et eller anden sted hen.
Nogen der bare har en bette ide om hva fanden de har gang i.
og ja.. til jer kloge åger så ringer jeg til dem på mandag..
Syntes bare det lyder ekstremt mærkeligt
apr 2008
Følger: 74 Følgere: 77 Scootere: 22 Emner: 115 Svar: 1.272
"Mobil reparation - Kom forbi vores afdeling i Hillerød eller København og få repareret din mobiltelefon, iPhone, iPad eller iPod på ca. 30 minutter.
Vi bruger kun reservedele af høj og original kvalitet.
MyTrendyPhone har Danmarks største udvalg af reparationer af iPhone, HTC, Nokia, Samsung, LG og mange flere!"
okt 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Scootere: 2 Emner: 1 Svar: 26
MyTrendyPhone? What the fuck?