{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.674 visninger | Oprettet:

Tøj til Paintball {{forumTopicSubject}}

Mojn SG!

Skal ud og spille Paintball sener i dag, og tænker lidt over hvorfor noget tøj jeg skal have på. Regne selv med fælgene:

Jogingbukser
t-shirt
Hættetrøje
Flisjakke
Løbesko
MC hansker
Og så måske nogle termobukser, inde under jogingbukser

Er der andet man skal have på? Jeg får udleveret Maske, og sådan en dragt der oppe. Nogen der har prøvet det.... gør det nas? smiley

Mvh Æ Formand!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tøj til Paintball
  • #1   3. maj 2013 håber du tager sikkerheds vest på smiley når du er der ellers gør det nok ondt smiley

• #2   3. maj 2013 Underbukser ?? smiley

• #3   3. maj 2013 Du skal bare have en t-shirt og jogginbukser på, måske en tynd cardigan eller lign. Det giver sådan nogle store blå mærker, hvis du har tykke lag tøj på som en hættetrøje er... Og du kan ikke ramme aftrækkeren med MC handsker, du burde også få udleveret handsker på stedet.

Når jeg spiller det, så har jeg typisk en skiundertrøje og en t-shirt ude over, og så bare jogginbukser... Det er længe fint..

• #4   3. maj 2013 Kasper: Hvordan kan det gøre ond, at have mere tøj på? smiley Vi får ikke hansker udlevert, men det er sådan nogle sommer hansker, så de er tynde i det smiley Har sådan et sæt skiundertøj, altså sådan et tyndt, stramt sæt, med lang trøje, og lange bukser.... er det det jeg skal tage på? smiley

Kjærsgård: Hvad er det? smiley

Anton: Sådan har jeg sku ikke lige smiley

• #5   3. maj 2013 du vender dig til smerten første skud gør ondt resten er ikke så slemt... bare tag normalt tøj på

vi plejer at starte med et skud i røven hver smiley

• #6   3. maj 2013 WoopWoop

Vil skide på smerten, min Judotræner skal bare smadres ude på den bane! smiley Men er sku bare mest bange for fingerne... har en ven som brækkede en finger, fordi han blev skudt lige på fingerne. Men man får det sku da røv varmt, vis man skal have termo undertøj på... eller hvad? smiley

Så det i forslår er bare
    Lange termobukser
    Lang termo bluse,
    T-shirt
    Flistrøje
    jogingbukser
    løbesko
    Hansker af en art,
    en hat (skulle gøre pisse nas at blive ramt i baghovet af sådan en kugle

er der mere? smiley

• #7   3. maj 2013 Jeg ville ikke tage fælge med hvis jeg var dig da! Hvad skal du da bruge dem til? smiley

• #8   3. maj 2013 Hmmm Suzuki... hvad snakker du om? smiley

• #9   3. maj 2013 Det er noget med trykket fra kuglerne, (har en kammerat der arbejde ved et paintball center) Men jeg har bare erfaring med at det er bedst, med en tynd langærmet trøje og så bare jogginbukser.... Det bliver jo max varmt når du fiser rundt på banen og adrenalinen pumper. smiley God tur

• #10   3. maj 2013 Du skrev "Regner selv med fælgene:" XD

• #11   3. maj 2013 Det skal så også siges, at vi først har banen fra kl. 20 til 22, så det kunne jo være at det er pisse koldt på det tidspunkt smiley Kan se at det bliver ca 5-10 grader, så ved sku ikke rigtig hvor meget tøj man skal have på smiley Tror bare det bliver en t-shirt, en hættetrøje, og så en flistrøje, og et par jogingbusker smiley Jo tak! smiley

• #12   3. maj 2013 Havde taget en t-shirt og et par shorts, det gjorde jeg da da jeg selv skulle spille paintball? det virker fint, og det bliver meget sjovere når man alle er bange for at blive ramt. For meget tøj, så kommer du til at svede af helvede til, og det ødelægger hele oplevelsen.. Du har tænkt dig at tage ALT for meget på.. Du får jo en dragt udlevet af tyndt stof, den er fin nok, og så en maske?

• #13   3. maj 2013 Christian: Areeee... det er sku for koldt til shorts smiley Den der ''dragt'' er jo som du selv siger, en meget tynd dragt. Tror nu, at jogingbukser, t-shirt, en langærmet, og så en flistrøje (den afleder varme meget hurtigt) virker meget godt. Tror nu godt at jeg stadig kan mærke de der skide skud smiley Render sku næsten altid rundt med en t-shirt, og en hættetrøje, og når det ikke bliver mere end 5-10 grader, tror jeg det er fint smiley Ellers må jeg sku bare smide noget af tøjet smiley

Nåreee der smiley Ha ha... så jeg sku slet ikke smiley

• #15   3. maj 2013 Det lyder som om du reelt set bare er bange for at det skal komme til at gøre ondt (selvom du længere oppe har skrevet at du er ligeglad med de skud, bare du kan nakke din judotræner)......

Men du vil ødelægge oplevelsen for dig selv, hvis du tager alt det tøj på du nævner! Men det er heldigvis op til dig smiley

• #16   3. maj 2013 Drenge: Altså undervudere i de der paintball pistoler eller hvad sker der lige? Har fået at mide, at det gør røv fucking und, og det giver blå mærker, så det basker?! Det gør det måske ikke, eller hvad? De skyder jo med 200 MPH?

Er jogingbusker,en t-shirt, og en flistrøje fint? Flistrøjen, afleder en masse varme. Der skal meget til, før de gør ondt på mig (tror det er de 5 år med Judo) Er skam slet ikke bange for de der skud, men har da hørt mange skræmmehistore, om hvor ondt det gør, osv smiley

• #17   3. maj 2013 Ja, men du bliver nød til at vide at der er forskel på hvordan ting ser ud på Youtube, og hvordan det er i virkeligheden! Det skal jo gøre nas, ellers er det ikke sjovt smiley

• #18   3. maj 2013 Du skal max have en t-shirt og et par joggingbukser, fatter ikke at du vil ødelægge spillet for dig selv på den måde? Folk overvurdere paintball for sygt.. Det gør ikke rigtigt mere ondt end at blive skudt med en softgun. Gå nu bare der ud i en T-shirt og hyg dig, det er simpelthen for bøsset det andet...

• #19   3. maj 2013 Det er jo meningen at det skal gøre ondt ikke?

• #20   3. maj 2013 Christian, og Kasper: Jo, men tror skam også at det gør ondt, når man har en t-shirt, og en flistrøje?

Kommentér på:
Tøj til Paintball

Annonce