{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  alligevel utroligt de bruger peberspray mod knallertkører
  • #1   22. apr 2013 De syge i hovedet de idioter -.-

• #2   22. apr 2013 T Nej de er ej
    Men denne metode er ikke særligt smart gjort.
    Fordi det jo ikke smart at de fjernet synet for en knallertkører som kører 100 km/t, eller bare 60Km/t,
    Personen kan jo kører ind i folk..

• #3   22. apr 2013 Vestjysk tuning de sparker dig bare af hvis du har hjelm på....

Ninja selv med 30 km/t kan det blive farligt!

• #5   22. apr 2013 Latterlig måde at stoppe en. Pebperspray i øjnene.. Så kan man jo intet se. Måske køre man en lille pige ned?!
    Altså det kunne man sikkert osse uden lortet i øjnene.. Men chancen er stører.

• #6   22. apr 2013 Vestjysk tuning måske man skulle have en lille kæp med som man kunne smide i baghjulet på politimotorcykler hvis de kom op på siden af en smiley hehe

• #8   22. apr 2013 Jog 5330 det var en joke ^^ selvfølgelig stopper jeg da hvis de kommer efter mig kan heller ikke se andet at gøre der er dog heller ingen grund til at stoppe mig når jeg har en topfart på 29km/t på min gamle ciao smiley

• #9   22. apr 2013 jog 5330: en scooter er jo så bygget fra fabrikken til normalt at kunne kører 60-80..

• #10   22. apr 2013 Mr. Pata negra nemlig rigtigt smiley det er derfor man fjerner "begrænsninger" smiley

• #12   22. apr 2013 Jog 5330 det er sjovt at have en hurtig maskine... Ja men hvad angår kørsel på offetnlig vej så synes jeg at max 80 KM/T er mere end nok på en scooter/knallert køre selv omkring 55 på min street og jeg når da altid de ting jeg skal nå smiley

• #15   22. apr 2013 Bare giv os lov til at køre MC. Så er der kun meget få der ville tune, og almindelige borgere kommer ikke i fare på samme måde.

Bare kig på alle andre lande med EU love.

PS. SCOOTERE er ikke bygget til at køre mere end 80 da de har dværg hjul. Hvis man vil køre stærkt så køb dog i det mindste en supermotard der er bygget til at holde til 150+.

• #18   22. apr 2013 Jog 5330: du kan jo se det fungere okay i andre lande så hvorfor ikke i danmark? hvis man bare laver kortet tilpas dyrt og svært og laver straffen hårder hvis man ikke overholder reglerne

• #19   22. apr 2013 Det er langt fra hensigtsmæssigt at fjerne kontrollen fra en trafikkant, men det er desværre den eneste mulighed, når folk ikke stopper.

Så stop dog for fanden bare når ordensmagten vil have det, så er den ged barberet. smiley

• #23   22. apr 2013 Scootere som findes som 45-knallert skal overholde de samme krav som motorcykler og eksempelvis min egen agility har stort set alle sikkerhedsmæssige dele til fælles med 125cc modellen der har en godkendt tophastighed på 105 km/t.

Det er mange gange konkluderet at maskinerne og teknikken ikke er et problem, men det er kørene der er problemet, så vi får intet ud af at tune maskinerne eller stikke af fra politiet, kun ved at vise at vi er ansvarlige kørere. Forhåbentlig virker det lidt at det nu er et kørekort og ikke et knallertbevis, men den hazarderede kørsel er direkte det der har gjort at reglerne er så stramme som de er. smiley

Kommentér på:
alligevel utroligt de bruger peberspray mod knallertkører

Annonce