{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

Malene Markmann
Malene Markmann
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Scooter går i stå {{forumTopicSubject}}

Dette er første gang jeg bruger ScooterGalleri, så bær over med at det muligvis er sat under forkert kategori :o)

Jeg købte i April denne skønne lyserøde TMS retro.

Blinklyset har virket on/off, men aldrig som det skal. Når det virkede blinkede det ikke, men lyste kun. - Til at leve med, men nu er det kaput igen.

For nogle måneder siden, blev jeg stoppet af politiet, da det er en 45'er indregistreret som 30'er. Hvordan ved jeg ikke...

Men jeg fik selvfølgelig en bøde, og min far fik fikset så den ikke kører mere end den må...

Men den er begyndt at gå ud når jeg bremser. - For det meste kun hvis jeg kun har kørt et par 100 meter.

For en uges tid siden er jeg på vej ud til min kæreste, og selvom gassen bliver holdt helt i bund, kørte den ikke mere end 20.
Jeg slipper gassen og den går ud. Jeg starter den igen, og den kører som den plejer.

Igen i dag gjorde den det samme. Eller næsten... Den kørte fint de første 100 meter eller sådan noget, men sænkede så farten mere og mere. Og gik ud 2 gange i løbet af ca 500 m.
På vej hjem gjorde den det samme med at sænke farten.

Og nu er jeg ved at være godt træt af det!

Jeg er ikke scooterfikseret på nogle punkter, og ja... Jeg aner faktisk intet. Jeg har købt en scooter og den skal altså bare kunne køre.

Min far vil prøve at kigge på det lørdag hvis vejret er OK.

Men jeg ville lige høre om der er nogle idéer til hvad det kan være der er galt?

På forhånd tak! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scooter går i stå
Kommentér på:
Scooter går i stå

Annonce