fed måde at stikke af fra panserne {{forumTopicSubject}}
så kommer jeg kørene med de der 85 ned af en lang vej og lige pludselig kommer der en bil med blå blink op på siden af mig og så trykker jeg gassen helt i bund og køre af alle mulige små veje ned mod et sted hvor de ik ka komme igennem, og så køre jeg ca 500m og så går den død for benz, så jeg tager hjelmen og jakken af og begynder at trække så går der 2min så kommer bilen kørene lige ind foran mig og de begynder at råbe og skælde mig ud, og jeg sagde bare til dem, hva snakker i om jeg har gået og trukket min knallert de sidste 10 min da tanken er tom, så tjekker de og beder mig om at starte den og jeg jogger så 20gange og så siger de ja okay du må godt då videre
hahahahahaha for vildt
jul 2011
Følger: 26 Følgere: 28 Scootere: 2 Emner: 73 Svar: 808
mar 2010
Følger: 64 Følgere: 64 Scootere: 4 Emner: 226 Svar: 622
jun 2012
Følger: 9 Følgere: 7 Scootere: 1 Emner: 17 Svar: 175
jan 2010
Følger: 80 Følgere: 66 Scootere: 5 Emner: 465 Svar: 8.511
jul 2012
Følger: 17 Følgere: 26 Scootere: 1 Emner: 35 Svar: 2.253
Er man stor nok til at mene at man kan styre at køre stærkt må man da også kunne tage konsekvensen. Nu har du givet politikerne endnu en grund til at stramme yderligere, idet der nu står i de betjentes døgnrapport, at de forfulgte en scooter med høj hastighed men at han stak af fra dem og hvilket lys tror du det sætter os i?
Det er ligesom når nogle indvandrerdrenge laver ballade, og hele folket så bliver stemplet!
Nu er du den dreng der ødelægger det for alle os andre, og du er simpelthen stolt af det?!
mar 2010
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 6 Emner: 24 Svar: 115
jul 2007
Følger: 57 Følgere: 70 Scootere: 10 Emner: 146 Svar: 3.619
maj 2009
Følger: 41 Følgere: 177 Scootere: 41 Annoncer: 6 Emner: 259 Svar: 4.874
jul 2012
Følger: 56 Følgere: 55 Scootere: 9 Emner: 17 Svar: 295
aug 2012
Følger: 74 Følgere: 78 Scootere: 87 Emner: 147 Svar: 372
jul 2012
Så kan det godt være at jeg er nederen at høre på, men det er da også en pisse nederen ting at gå og køre ulovligt og så være så barnlig at lyve og snyde for at undgå ballade. Hvordan fanden skal vi overbevise dem om at 16-årige er modne nok til ekstra ansvar, når sådan noget sker og så mange endda synes det er fedt!?
Hold da kæft det er en håbløs kamp det her.
feb 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Scootere: 2 Emner: 20 Svar: 319
jul 2012
Og når den kører 85 allerede inden du har trykket gassen helt i bund er det jo ikke kun begrænsningerne der er fjernet, så prøv lige at tænk dig om hvilket lys det stiller unge knallertkørere i.
feb 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Scootere: 2 Emner: 20 Svar: 319
jul 2012
Det jeg er gal over (Direkte rasende) er hvordan du ødelægger det for alle andre, og specielt nu, hvor vi kæmper så hårdt for at politikerene skal forstå at vi godt kan styre det og at vi kan få lov at køre mc eller i det mindste en ubegrænset scooter, indregistreret som mc (ville jeg kunne leve med).
For mig ændrer det ikke så meget længere, da jeg kun har 5 måneder til jeg kan tage kørekort til bil og mc, men det er bare så pisse dumt at sådan nogle som dig skal ødelægge det image som vi prøver så hårdt at bygge op. Dette har stået på i mange år, og det er jo derfor at vi er, hvor vi er nu, hvor reglerne er kvælende og bøderne vokser for hvert år, men det er jo derfor at det skal stoppes så tidligt som muligt, så reglerne kan lempes igen.!
Nu hvor jeg allerede har sammenlignet med indvandrerne, hvor et fåtal også ødelægger et image for de mange, således at de til dels er hadet af en stor del af befolkningen, må jeg sammenligne med noget nyt:
- Forestil dig at du er i en butik, men føler dig overvåget så meget at du ikke engang kan pille dig i næsen hvis du vil. Dette er fordi at der har været begået røveri eller tyveri i den butik, og butiksejerne føler nu at de må gøre et nødvendigt onde, for at komme det til livs.
Når du gør noget så respektløst som at kalde ordensmagten dumme og flygte fra dem er du da hul i hovedet.
Du skal derimod være glad for at de lod dig trække videre. Betjentene var udemærket klar over at det var dig, for de er uddannet til hurtigt at lægge mærke til kendetegn som tøj, hjelmfarve og scooterens udseende, men idet de konstaterede at du var løbet tør for benzin mente de at det var nok med en "advarsel"(at være tæt på at blive straffet) og at du så fik lov til at trække den hjem, hvilket de ikke havde behøvet, idet det er ulovligt at have en tunet scooter på offentlig vej og det at de har set dig er begrundet mistanke nok.
jul 2012
fed måde at stikke af fra panserne