{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

Læreplads, stort eller småt firma? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg er igang med en elektriker uddannelse og skal til snart at søge læreplads, jeg har rimelig gode odds da jeg næsten har sikret mig to steder men jeg ved ikke hvilket jeg skal vælge, spørgsmålet lyder på om jeg skal vælge et småt firma med 7 ansatte cirka eller et stort firma hvor der måske har 30-40 ansatte, nogle personlige historier vil gavne meget

- tak på forhånd for svaret smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Læreplads, stort eller småt firma?
  • #1   10. okt 2012 lille firma. sys jeg selv..der får man lov til og prøve mere, og lære mere, og de tager sig som regl os mere tid til deres lærlinge...

• #2   10. okt 2012 Helt klart lille firma, du bliver mere selvstændig og kommer til at lave mange forskellige ting.. smiley

• #3   10. okt 2012 det er meget forkert hvad kristensen siger, nu arbejder jeg på en virksomhed med 250 ansatte, jeg er ansat som skibsbygger, jeg har da lært 10 gange så meget som så mange andre, netop fordi jeg har gået meget selvstændigt, der er forskellige fordele og ulemper ved lille og stor virksomhed smiley

• #4   10. okt 2012 det er nu os kun MIN egen erfaring.. har arbejdet både hos store og små firmaer..