{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Samsung galaxy s2 vs s3 hjælp :D {{forumTopicSubject}}

hey sg jeg har lige holdt fødselsdag så har besluttet mig for ny telefon valget står mellem s2 og s3 OG INGEN ANDRE gider ikke iphone shit eller andet

min søsters kæreste har haft dem begge (har s3 nu)
han siger at holdbarhedsmæssigt vinder s2 klart over s3, men s3 han bedre skærm og er hurtiger men koster jo så også lige lidt mere.

han siger så at s3 har en "defekt" det er noget med pixelsne det er noget med s2 køre rød.blå og grøn hvor s3 køre grøn,rød,blå og grøn igen og det gør at hvor der er tekst til en hvis baggrund og generalt tekst bliver det firkantet i siderne og man kan ane et grønt skær men det er så kun på hvide baggrunde

men s3 er bare meget pænere og tror den er rare at holde ved siden den er så rund i kanterne smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Samsung galaxy s2 vs s3 hjælp :D
  • #1   7. okt 2012 Jeg har haft s2 og har s3 nu..
    Jeg vil helt klart vælge s3'ern! Jeg har ikke haft nogle problemer med den og har aldrig hørt om det problem som du skrev din svoger har, det kan være at han har været uheldig.. Jeg vil sige at du skal købe 3'ern! smiley

• #2   7. okt 2012 har selv s3 og den kan jeg stærkt anbefale smiley
    og det med holdbarheden passer ikke da s3 er anbefalet som arbejdsmobil smiley

• #3   7. okt 2012 S3 ! smiley

• #4   7. okt 2012 synes du skal tænke over hvad du har brug for i denne sammenhæng..

begge telefoner er RIGTIG gode! men spørgsmålet er.. har du behov for det hurtigere osv i s3 eller ku du spare penge og købe en S2 (evt brugt) ? Der er mange penge at spare hvis du alligevel ikke har brug for den større skærm osv. Ville sige.. i MIT tilfælde kunne jeg sagtens nøjes med S2. Har selv en galaxy S plus pt.. Lidt ked af jeg ikke valgte S2 men den funger jo til mit behov ;)!

• #5   7. okt 2012 S2 er fedest smiley

• #6   7. okt 2012 syntes så s3 er fedest men tager op i butiken og står med dem begge så må jeg vælge smiley og vest jysk ser bort fra dit svar da jeg tydeligt skriver at det ikke skal være andre telefoner og slet ikke iphone shit som du betaler 70% for meget for bare fordi der er et æble på og hedder apple... been there done that magen til forpulet lort skal man lede længe efter den billigste 5´er jeg kan finde uden længe søgen er 5500 uden abonnement med 16gb og så er den jo allerede bagefter med teknologi inden den kom ud

• #7   7. okt 2012 der er ikke nogen af jer s3 folkens der har problemmer med hvis man tænder lyset i kameraret så kan man se nogle mærker der ved samsung mærket som om det er flækket inden under smiley det skulle vidst være en svaghed men de skulle være rettet

• #8   7. okt 2012 ingen problemer overhovedet med den smiley har selv haft iphone 4S og den kan slet ikke måle sig med S3'ern smiley

• #9   7. okt 2012 alle iphone folk lukker sig selv inde fra virkeligheden og tænker kun på apple ting og tror heller ikke skærmen flækker af sig selv så det har du jo tydelighvis heller ikke styr på men hvad kan man bruge en telefon der holder til noget når den ikke kan mere en end telefon andre selvskaber har markedsført i mange måneder og er allerede kommet med mange flere smiley

men godt vi har forskellige meninger men lige det bliver jeg aldrig enig med dig om smiley der vil være folk der går fra android og windows telefoner og over til ios og der vil være nogle omvendt det kan ikke laves om

• #10   8. okt 2012 men tror du ikke at når de selv melder ud af skærmene flækker så enten retter de op på det eller allerede har gjort det ?

men bliv du bare ved med at købe iphone jeg bare ikke bruge min tid på at banke sund fornuft i dig smiley end of discoussion

Kommentér på:
Samsung galaxy s2 vs s3 hjælp :D

Annonce