{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
259 visninger | Oprettet:

Det nye reglement {{forumTopicSubject}}

Hej SG,

Jeg står og skal til at købe min først scooter. Havde tænkt mig at der skulle tun på den. Men efter jeg har set en video om det nye reglement ved jeg ikke om det nu er det værd mere. Ville gerne hører jeres mening. I må gerne fortælle for i er for/imod at jeg skal til at købe mig en scooter.

På forhånd mange tak smiley

PS. det her er den video jeg så http://www.tvsyd.dk/artikel/168860?autoplay=1&video_id=56001

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det nye reglement
  • #1   26. sep 2012 hvis du køber en helt ny syntes jeg den heletiden skulle være std og kun køre de 30-35km/t men hvis det er en gammel en så gør det ikke noget den køre hurtiger men alle std tingen skal side på og så skal kunne gøres std bare ved og sette skiven i

• #2   26. sep 2012 Helt ny scooter= lovlig
    Gammel scooter uden begrænsninger= tun den hvis du ikk er blevet stoppet før(;

• #3   26. sep 2012 Det som jeg havde tænkt var at en gammel en og pille skiven og sætte en tun udstødning på. Men det der skræmmer lidt er at de kan finde på at udsætte bil kørekort. Efter hvordan jeg forstod det bliver du stoppet 2 gange inden for 3 år siden den sidste der være chance for at de vil udsætte bil kørekort. Det er det der lige for mig til at tænke en ekstra gang om jeg gider at købe en.

• #4   26. sep 2012 Jeg kørte ulovligt blev snuppet, fik ny meget ulovlig, blev kørt ned, købte ny ulovlig og fik malet den og lavet den lovlig(:

Kommentér på:
Det nye reglement

Annonce