{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  oksekur?
  • thomas P
    thomas P Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Svar: 35
    #1   13. aug 2012 jo vis du tager det seriøst

• #2   13. aug 2012 Det hedder ikke en oksekur, men Oxy ;).. Og oxy ville jeg ikke anbefale da der er mange bivirkninger og stor væskeophobning, tag noget Test E, det virker og ingen/få bivirkninger.. Hvis det skal gå lidt hurtigere og du skal tage lidt mere på så kør Test E og Deca smiley

• thomas P
    thomas P Tilmeldt:
    aug 2012

#3   13. aug 2012 annahexia det hjælper og er ikke farligt

• #4   13. aug 2012 Simon S Problemet er at jeg ikke ved hvilke der er gode, og hvad de hedder? så kan ikke rigtigt læse om dem:..

• #5   13. aug 2012 nogle der kan nævne nogle forskellige kure som er gode smiley ?

• thomas P
    thomas P Tilmeldt:
    aug 2012

#6   13. aug 2012 anna er nogen gode nogen

• #7   13. aug 2012 Oxy er ikk andet end en leverfræser, det smadrer dig bare og du bliver ikk ret større af det alligevel smiley

• #8   13. aug 2012 min plan med sådan en kur er egentlig bare at blive markeret, ikke nødvendigvis stor. er der forskel på hvad man så skal tage?

• #9   13. aug 2012 nu har jeg trænet i 20 år til både dm 70-80-95 kg klasse og wm onder 90 kg klassen hold dig fra kur de første 5 år for når du tager krut så stopper du i vækst noget i dine kromosoner der stopper. få bykket så meget på med kost og ordlig træning du kan godt ta 5-6 kg ren muskel på på et år...og oxy ja det er godt det yder kun din styrke og stopper din vækst så du vil kun blive makeret og blive stærk og det er meget hårdt for din (lever) man må kun ta dem i 5 uger og pause i 10 uger så hul i hovedet og ta dem

• #10   13. aug 2012 sprøjt dig selv med noget test og deca, i stedet for at tage de piller de smadrer dig ;-D

• #11   13. aug 2012 test er udemærket kroppen laver selv 76 ml(g) om ugen så hvis du vil ha kur så overvej test din krop kan optag 200mg om ugen af test og deca er til folk der har kraft og adis der ik kan ta på i væskedepoter og når du ik fejler noget så vil du ta volsom på i væske og bogstavlig boble op men ja jeg fraråder kur men op til en selv tænk dig om (primo) er det mest lave homun prabaret der er lavet og næsten ikke bivirkninger men træn real og spis sundt så kommer du langt

• #12   13. aug 2012 tak for alle svarene, skal lige have sat mig godt ind i det før jeg vælger om det er noget jeg vil begynde på smiley

• #13   13. aug 2012 krudt, uden krudt..
    du får arme uden kraft, hvad er der fedt i det?

træn dog normalt knægt, evt en gang viking protein pulver og kreatin.

når du stopper på dit krudt lort, taber du alligevel det de opbyggede igen.

• #14   13. aug 2012 stemmer os for bare en gang protein!

• #15   13. aug 2012 ja træn 2 dage og 1 dag pause hele ugen og spis 8 måltider om dagen af 170-200 g og i hvem måltid 30-35 g protein proiten vikser du af og kroppem forbrænder 35 g ca hver 3 time så 30-35 g hver 3 time og max 1 time hård træning om dagen fuld skrald på

• #16   13. aug 2012 Drop kruttet. Stram balderne, planlæg din kost og styrketræn. Der er en masse videoer på youtube til hvordan du kan tage på. Krut er for svanse.

• #17   13. aug 2012 Fuldstændig rigtigt som dennis m siger. Min ven kører akkurat samme program som det du nævner. Han er steget 10 kg i sommerferien!!! Han drikker dog også shake.. Det er heller ikke andet end god kost. Så det er kun positivt! smiley

• #18   13. aug 2012 dennis, du har vel heller ikke taget det der falske krudt, der gør dig stor, men du bliver ikke stærkere? smiley

• #19   13. aug 2012 har prøvet det ja for mange mange år siden inden jeg fik børn familge og alt samen det gik meget rundt i min omgangkres og når jeg skulle på til stevner og manglet noget ja jo har prøvet og aldrig fortrudt altid taget men måde. Men har altid trænet mest på den rigtig måde i mine 20 års bodybulding træning

• #20   14. aug 2012 christias aka jo man bliver stærker af det

• #21   14. aug 2012 dælme ikke meget vil jeg sige smiley

• #22   14. aug 2012 så har du ikke taget det rigtig måske (fake) og spist ordlig selvom man er på krut så spoller kost stadig 60 % smiley

• #23   14. aug 2012 jeg er 169 høj og på jeg var på mit højste vejet jeg 118 og fedt% 12 og bare i bænk 225 jeg var aldrig kommet der op uden hjælp

• #24   14. aug 2012 har dælme aldrig taget det fis, kommer heller ikke til det smiley
    det var bare en i mit center der var på det, og blev ikke særligt imponeret over det smiley

• #25   14. aug 2012 godt du har den holdning smiley nej mange tror bare det skal skydes også flyver man der ud af men nej nej man skal sætte sig ind i det den rigtig kost fremkalder også nogen stoffers efekt jeg havde min læge til og undersøg hver 3 månede og måldte alt i blod væv led muskler alt

• #26   14. aug 2012 så må han have været en klap hat smiley
    for lige pt bænker jeg 85.. han bænker altså kun 75 smiley

jaa, syntes også det er en fin holding, jeg er 15, så har masser af år til at blive stor, og gør det helst naturligt, desuden er det jo også sundt smiley

• #27   14. aug 2012 ja han må da ikke vide hva han laver sundt hva er sundt nogen homuner danner kroppen selv man skyder bare for af få mere af det smiley men ja vil også fråråde det for det er farlig hvis man overdriver ja du har mange år inu så bare kør på du smiley

• #28   11. nov 2019 Lige meget hvad man tar af kur SKAL man tá efter kur. Den får nemlig din krop i balance . Jeg har kørt
    Test hurtig
    Deca hurtig
    Trent hurtig
    JEG førte mig frem der var jo ikke noget jeg ikke kunne klare ??
    Jeg tog ikke efter kur. Min psyke var så langt nede så jeg hverken kunne det ene eller det andet. Jeg kunne ikke engang gå i bruges
    Fordi jeg blev meget mindre, ingen sexlyst
    Og mine nosser er blevet bitte små.

Så et godt råd

HUSK DEN FUCKING EFTER KUR

• #29   11. nov 2019
    #2811 sekunder siden
    Lige meget hvad man tar af kur SKAL man tá efter kur. Den får nemlig din krop i balance . Jeg har kørt
    Test hurtig
    Deca hurtig
    Trent hurtig
    JEG førte mig frem der var jo ikke noget jeg ikke kunne klare ??
    Jeg tog ikke efter kur. Min psyke var så langt nede så jeg hverken kunne det ene eller det andet. Jeg kunne ikke engang gå i bruges
    Fordi jeg blev meget mindre, ingen sexlyst
    Og mine nosser er blevet bitte små.

Så et godt råd

HUSK DEN FUCKING EFTER KUR

• kenan K
    kenan K Tilmeldt:
    maj 2020

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #30   4. maj 2020 hej hvis i skal bruge oksegiller sustonon primolodan eller havd det hedder sterioder jeg har kamaret i tyrkiet han ejer apotek og rivotril 2mg zanax 2mg skriv hvad i har brug for
    kenank@live.dk

Kommentér på:
oksekur?

Annonce