{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Anlæg til bil {{forumTopicSubject}}

Hej Sg, har lige fået min første bil, og skal have smidt noget godt anlæg i smiley

Min ven har tilbudt mig en 12" stroker bass fra cervin vega i kasse + en god kondensator for 1500 kr, men jeg mangler en forstærker, nogle siger jeg skal købe en monoblock forstærker, andre siger jeg skal købe en med flere kanaler.
Hvad siger i?
og hvilke mærker kender i der er godt?
regner med max at smide 1500 for forstærkeren, hvis i kender links til nogle gode sider eller produkter, så skriv dem endelig smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af spejl, spejlskab begge med lys og 3x afskærmning til bruserniche 3.000 kr.
  • Hæk klipning 2.000 kr.
  • Nedrivningsopgave 5.000 kr.
  • Afhentning af gamle fliser 800 kr.
  • Maling af hegn ca. 4x2m. Jeg har maling. 2.350 kr.
  • Vinduespudser 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anlæg til bil
Kommentér på:
Anlæg til bil

Annonce