{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
184 visninger | Oprettet:

Musik {{forumTopicSubject}}

Er der ikke nogen af jer der har et stort musik bibliotek som evt kan sendes?.. :-D. Skal ud på en længere køretur i morgen, og det ville være skønt med noget musik :-D. Mit spotify fucker, så den vil ikke rigtig synkronisere :-D.

Jeg har blandet musiksmag. Hører gerne MFS, Eminem, Fort Minor, Kaliber osv.. Men også gerne Joey Moe, Nik & Jay, Usher, PULS osv? Altså,, MEGET blandet.. :.-)

Er ikk særlig god til computer gear og teknologi.. Så ved ikk om det kan lade sig gøre at sende så meget musik? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Musik
  • #1   14. jul 2012 http://gratismixtape.dk/

der kan du hente lidt gratis musik.. men om det lige falder i din smag ved jeg jo ikke... måske lidt dumt at opfordre til, hvad der lyder som ulovlig fildeling i offentligt forum.. ellers er der jo mange sider hvor du kan være heldig at finde noget hjemmebrygget musik der ikke lige er omfattet af copyright - du kan f.eks. se om der sgu være nogen der deler deres musik på www.thepiratebay.org eller lign. smiley - (du skal der bruge en torrent klient som utorrent, og så skal du lige ind selv og sætte DNS adressen op til din browser for at kunne se siden)

• #2   14. jul 2012 det vil tage meget lang tid for en person og skulle sende noget musik til dig! ellers så bare noget så du kan downloade fra youtube! smiley

Kommentér på:
Musik

Annonce