{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
977 visninger | Oprettet:

FØELSES LADET PIS.. men læs hvis det lyster.. {{forumTopicSubject}}

JEG SKRIVER KUN DETTE FORDI JEG HAR BRUG FOR NOGET NOGLE LÆSER HVAD DER FOREGÅR I MIN HJERNE UDEN AT VIDE HVAD DER EGENTLIG ER LOS.. ( det er så min måde og gøre det på....)


jeg kan sige det er en hændelse der er sket i weekenden hjemme hos min kæreste og hendes mor..


## Vrede, tåre og tab ##

Tænk at noget så gammelt, kan være så forbandet barnligt.. få styr på dit liv, før du prøver at få styr på en andens.. Min synsvinkel til dig har været så god, men denne weekend gik helved løs. Jeg så en side af dig jeg kun havde hørt om, og denne side gjorde mig næsten bange for mig selv. For helved gik løs da du svigtede dit barn.. du skam trampede på din datter der allerede lå ned.. Du trampede så fandens hårdt at det gjorde ondt på min krop også! OG DERFOR TOG JEG HANDLING!

Man siger at stress er et tegn på at være for stærk for længe.. men nej... du har på ingen måde været stærk for længe.. for du har travlt med at koste rundt med andre..

Jeg har hørt dig sige at penge gør godt, men at man bliver ikke lykkelig. Hvorfor FANDEN er det så du brokker dig, nu hvor du mener dit liv er så fandens perfekt???!!!

Hvorfor dømme en person for det dårlige liv personen lever derhjemme.. når skylden du bære på dine egne skuldre?

Hvorfor skjule din vrede i andres nærvær? for når du er selv kan du ikke andet end at råbe og skrige fra din plads i sofaen.

Din måde at opdrage et barn er forpestet! du tror du kan lave guld.. men alt du fik ud af det var beskidt bronze!

Du smed mig væk fra din grund og JEG gik UDEN! at kigge tilbage.. For alt du sagde på så få ord gjorde mig, så sur at mine minder om dig intet er værd længere!

Du ødelagde først dit eget liv, derefter troede du at du kunne leve din datters liv for hende. men personens liv du overtog blev ødelagt og nu hvor du prøvede at rette op på det hele, ødelagde du bare alt mere end du havde ødelagt i forvejen..

At blive sur over et internet der ikke virker og derefter give din din datter skylden på så barnlig en måd, er dumt..

FOR MÅSKE hun ødelagde dit internet.. MEN HUSK! du ødelagde hendes LIV!..

Nu kan du dømme mig for at have skrevet dette.. men husk at dømme dig for DIN fejl.. som jeg har taget ANSVARET for at rette op på!


>>MIN SYNSVINKEL!!!!!!<<


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FØELSES LADET PIS.. men læs hvis det lyster..
Kommentér på:
FØELSES LADET PIS.. men læs hvis det lyster..

Annonce