{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tatovering :-)
  • #1   2. jul 2012 mange af de offentlige steder tager også folk under 18.

men tænk dig nu godt om inden du får lavet noget...

få lavet noget der betyder noget for DIG og ikke for andre.

• #2   2. jul 2012 Vent til du er 18 - du kommer til at fortyde det, taler af erfaring og har så fået den tusset over nu godt nok, vent til du er sikker på hvad du vil have lavet smiley

• xxxmasterk j
    xxxmasterk j Tilmeldt:
    okt 2008

Emner: 347 Svar: 846
    #4   2. jul 2012 hvis du er 15 år så er du slet ikke moden nok til en tattoo, jeg taler af erfaring.

• #5   2. jul 2012 xxxmasterk J: Det er da det dummeste jeg længe har hørt, hvis han vil have en tattoo vil han have en tattoo, længere er den ikke?

• #6   2. jul 2012 Jeg skal ikke være den til at prædike, har også fået min første i år (som 17årig) Men tænk dig godt om, og som de andre siger, få noget som betyder noget for dig - og ikke fordi det er moderne at få en! smiley

• #8   2. jul 2012 Jeg fik min lavet ved en privat, og de er gode, men stadig billige..
    Jeg kom af med 700,-
    (link fjernet)

YOLO!

• xxxmasterk j
    xxxmasterk j Tilmeldt:
    okt 2008

Emner: 347 Svar: 846
    #9   2. jul 2012 Poulsen - Evo2 LC Sonic! ™

er det virkelig det dummeste du længe har hørt?

efter min mening så er man som tatovør komplet hjernedød hvis man giver en 15årig en tatovering!

• #10   2. jul 2012 "vent til du bliver 18" HVORFOR?!?!?!!?!? Det jo der de fleste for de dummeste?! xD
    Fx. Tager til sunny beach ,og får en lort som tatoo i en brandert?? :b

• #11   2. jul 2012 Ja, efter DIN mening..

• #12   2. jul 2012 Jeg vil godt nok skide på hva folk siger, få det ved en privat, jeg har en kammerat der fik lavet sin ved en der havde mistet sin bevilling pga han havde tattoveret på mindre årige.. jeg har set noget af det han har lavet og det er for vanvittigt! smiley
    Min kammerat smed 160 kroner i opstart og 80 kroner i timen, de blev så enige om at han betalte 240, selvom det tog en time og et kvarter, for at få hans efternavn på 6 bogstaver, rimelig stort, bagpå han overarm så det dækkede fra toppen til albuen smiley

Plus jeg har hørt fra flere professionelle tatovører at folk ofte kommer ind til dem for at få lavet noget om, som en anden professionel havde lavet smiley

Så mit råd til dig, sørg for at lave lidt baggrunds tjek på tatovøren inden du lader ham skamfere dig til 380 i timen, og overvej en privat hvis bare du er sikker på hans arbejde smiley
    Plus, tænk dig om inden du får det lavet! der er ik noget værre end de folk der spørger her på sg hva vi syntes de ska ha tatoveret, hvis du ska ha hjælp til at vælge så er det ik det rigtige smiley

• #13   2. jul 2012 Bliver snart 16, og har tænkt i et år nu hvad jeg vil have lavet, og drenge, er det min eller jeres krop?

Dem som der kender en god privat tatovør,send lige en pb smiley

Kommentér på:
Tatovering :-)

Annonce