{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.859 visninger | Oprettet:

havetraktor ( vand i dæk ) ventil {{forumTopicSubject}}

nogle jer der ved hvordan man kan få vand i sine dæk?
ved man kan, men når manf fylder vand i så kommer der os luft i, nogle ide hvordan man kan gøre?
synes det vil være fed nok at have, men bare hvordan man kan lave så luften kommer ud når der kommer vand i, nogle der kan hjælpe mig?

det er et OFF topic !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  havetraktor ( vand i dæk ) ventil
  • #1   27. maj 2012 Når jeg plejer at gøre det presser jeg dækket af fælgen i den ene side og så ligger det ned og ellers fylder det og så luft i bagefter så dækker sprænger ud på følgen igen men det kræver self at det er slageløst dæk men det er det som regel også på havetraktore jo smiley

• #2   27. maj 2012 du tar en luft beholder fulder den halv op med vand og forstvæske . også fylder du resten op med luft også en slage fra bunden af beholder også på ventilet i dækket også bare fylder det under halv om sådan gør vi her hjemme pisse nemt

• #3   27. maj 2012 hvorfor have vand i dækkene? smiley

• #4   27. maj 2012 for at den bedre kan stå ved det giver jo væg og så vælter den heller ikke så let

• #6   27. maj 2012 det er fordi du ikke har slået rigtig meget græs og skårnnger så kan de godt vælte nemte og derfor hjælper det meget og ha vand i hjule for det giver så et lavet punkt med en masse vægt nu har vi rigtig meget græs og slå bor på en gård og jeg kan slå alle skåniger fordi der er vand i hjule og ved og gør det rigtig men jov min havetraktor trække kan godt gå bag over så der er lavet så den ikke kan

• #7   27. maj 2012 ahh okay smiley

men klare den på mine skråningen ved at læne mig til den ene side smiley

Kommentér på:
havetraktor ( vand i dæk ) ventil

Annonce