{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
504 visninger | Oprettet:

xxxmasterk j
xxxmasterk j
Emner: 347 Svar: 846

syg verden {{forumTopicSubject}}

Så her i nat klokken 3.30 der modtager jeg et opkald fra min veninde, hvor hun hvisker at der er en mand som følger efter hende, hun siger at manden har fulgt hende over to kilometer og hun gik ind i en skov der gik han sjovt nok også med, selvom han flere gange har været tæt på at gå en anden vej. ( skal lige siges at skoven er en genvej til der hvor hun bor) hun spørger så om jeg ikke kan skynde mig at komme over til skoven, da jeg bor lige ved siden af. så jeg spurter hen til skoven og rigtig nok, da jeg kommer over til skoven, der står min veninde og en mand og tar på hendes lår )-: og råber så hvad fuck laver du !? jeg ville gerne løbe efter ham, men han var sgu hurtig væk.

det var i Odense bolbro skoven ligger lige op til rasmus rask kollegiet og der bor jeg så smiley og det gør hun også .

manden var fra hvad jeg kunne se rimelig høj med rødt krøllet hår.

så hvis du bor i bolbro, be aware, ser du en rødhåret mand med krøllet hår og hvide kondisko og en hættetrøje hvor der på bagsiden står i love copenhagen så slå ham i face!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  syg verden
Kommentér på:
syg verden

Annonce