{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vudering af jog as fra jer :)
  • #1   30. apr 2012 Ville sige omkring 8000 måske mere. den står som et frimærke jo.:)

• #2   30. apr 2012 alt plast er original på den,også klistenærker,mangler lige og tage billede under sæde for den har også filt i,det er heller ikke så tit man ser det,mangler skive,men er jeg heldig får jeg den idag,den skal være helt lovlig nemlig.men tak for din vudering smiley

• #3   30. apr 2012 RacersOnTheNight^T !
    mange tak,der er også lagt meget tid i den,håber det er sidste dag jeg skal lave mere i den,tager en laaaang tur på den så den er justert ordenlig ind.jeg er meget spændt på hvor hurtig den køre,planen er jo der skal være lovlig,men der sider en racing tap i fra speedline,det er jo ikke helt det samme som std krumtap,og så den udstøding har jeg sat en plump eller også kaldt tragt i,så jeg må sige at jeg er lidt spændt,og så er det heller ikke nemt lige i denne tid her,for her i horsens er der sygt mange strisser grunden eu topmøde de er sku over alt smiley

• #4   30. apr 2012 FML! Org klister ser man fanme ikk tit, kender dog en der har haft en med dem, og han var p;nt bange for at k're med dem pga folk nok g;rne vil have fat i dem.. men ja 9000 mindst vil jeg sige.. men se og f[ den f;rdig og s;t den til salg, det er jo konfirmand-tid.. heh

• #5   30. apr 2012 hmm jeg trode altså ikke de var så høje oppe længer,men nu kan jeg da læse fra jer at den burgte og koste minst 7500 så er jeg vel heller ikke helt uremlig smiley ja til en komfirmant men de må jo ikke køre knallert inu ??? men jeg kan da prøve og sæt den i sener,så er det bare lige det med at sæt en anongse op,det er jo ikke til at blive klog på syntes jeg,man bliver jo gerne skam budt på sine ting normalt i disse tider smiley

• #6   30. apr 2012 Nogle må jo godt køre for deres forældre selvom de ikk er gamle nok, ellers køber folk dem nogle gange før alligevel, jeg købte oqs min SMT, 2 måneder før jeg måtte køre, så stod den bare og ventede, men det er vel heller ikk dit ansvar om de er gamle nok eller ikk,

• #7   30. apr 2012 Så prøver jeg dba smiley og mange tak for jeres bedømmelser

Kommentér på:
vudering af jog as fra jer :)

Annonce