{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.225 visninger | Oprettet:

Amstaff / Pitbull Hvalpe :) {{forumTopicSubject}}

Hej sg. jeg har snakket meget med min tøs om at købe hund og vi er blevet enige om noget amstaff eller pitbull Eller blanding og tænkte om der er nogen herinde der har sådanne hvalpe eller kontakten til nogen der har smiley

JEG laver ikke det her som annonce og hvis i tager det som en annonce er i så ikke rare at lade være med at spille hellige og spamme mig med udstemmer smiley
PÅ FORHÅND TAK!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Amstaff / Pitbull Hvalpe :)
  • #2   20. feb 2012 jeg er udemærket godt klar over de er ulovlige men her ude ov æ land kommer der skuet ret meget policen. amstaff'er og også de er jo dybt sygelige kamp hunde(NOT) hundens adfærd afspjeler sig jo altid i ejerns måde at behandle sin hund på og ang. pitbull er det fordi det er en pisse flot hund og et rigtig glad hund hvis man leger meget med den smiley

• #4   20. feb 2012 http://www.youtube.com/watch?v=pL-Mv349kfo
    hør godt efter smiley

http://www.youtube.com/watch?v=2bwxKbafrAw
    og her er bare en masse gode billeder

hmm jeg har jo haft en ampitt og den var virkelig nem og havde absolut ingen voldig adfærd man kunne løfte den og lege med den og aldrig ville den snappe ud efter en smiley

det med dyre læge er det mindste problem så det godt der er noget der hedder bestikkelse smiley og går du ind i en dyre forretning hvor den har mundkurv på og den sætter sig når man selv gør så tror jeg godt dyre lægerne kan se den er en god hund og den fortjener livet smiley men det er min opfattelse..

• #5   20. feb 2012 køb en schæferhund. Den bedste hund og pænest efter min mening

• #7   20. feb 2012 Attermann jeg vil give dig delvist ret da de ret hurtigt kan skifte sind hvis i forstår hvad jeg mener, men en pittbull kan godt blive de sødeste hunde og rigtig legesyge da som Joms siger afspejler ejeren selv smiley

De fleste der har haft deres pittbull's har også fodret dem med rådt kød for at de kunne få smagen for blod, og trænet dem op så deres kamphunde har taget det ekstra niveau og blevet til hvad jeg kalder en dræber kamphund da de bruger deres hunde som potensforlænger fordi de får deres hund til at vise tænder de bliver nød til at holde dem tilbage pga opdragelsen ..

• #9   20. feb 2012 De skal bare druknes

• #10   20. feb 2012 som jeg også siger med andre ord "da de ret hurtigt kan skifte sind" = Skizofreni smiley

men hvorfor vælge en kamphund ?

er det ikke rimelig oldschool og have sådan en eller er det bare mig ? :b.

vil da hellere have en kæmpe hund end og have en amstaff/pittbull/blanding smiley

• #11   20. feb 2012 folk herinde snakker og snakker som om de var udannet dyrelæger.

La' nu vær at spille kloge fordi i har læst 1 eller 2 artikler på bt eller ekstrabladet OMG.

{Team Tyttebøvs} Joms Stunt M

jeg skal med glæde melde dig til politiet og fortælle dem du har anskaffet dig en ulovlig race, jeg syntes hundeloven er fucked, men de største idiotiske bøsserøve er folk som dig der køber denne race vel klar over at de er forbudte

• #12   20. feb 2012 så vil jeg gerne høre hvor mange af jer "negative" folk har nogen sinde haft sådan en hund? og har i læst hundens historie? jeg syntes den hund er den sødeste hund ever fordi de er så lege syge og hvis de får deres opmærksomhed på en positiv måde vil de være udmattede og derved vil de kørt trætte og så den lyst til at snappe ud og være voldig den forsvinder eller bliver mindsket drastisk!

[X†N] Stenze #91 det handler nemlig rigtig meget om hvordan man vælger at se på hunden man skal se den som en ven og ikke som en hund får så knytter man altså bare et virkelig stærkt bånd og så når den endelig gør noget forkert skal den stoppes i det med det samme og det skal ikke være noget brutalt noget bare fat i nakket og bestemt sige nej så vil den blive ked af det lidt ligesom hvis vi kommer til at dumme os over for en ven og han bliver sur så bliver man også selv ked af det og tager ved lære.. Har jeg ret?

• #13   20. feb 2012 det er da godt med nogle blandet meninger men hvorfor fanden begynde at disse folk over computeren?? det er sku da potens forlænger så det basker?

• #14   20. feb 2012 folk der køber en ulovlig hunderace vel videne om at den hund vil blive aflivet når den bliver opdaget fortjener at blive disset

• #15   20. feb 2012 og grunden til jeg godt kan lide AMPITT er det er en rigtig dejlig hund de er ekstremt flotte de er meget lege syge (det er der mange andre der også er) og så kan jeg generalt bare rigtig godt lide den blanding smiley

• #16   20. feb 2012
    TEAM-5450 M så har jeg ikke mere at sige til dig.. FØJ!

• #17   20. feb 2012 No fucking way people's!! smiley

læs den tekst grundet efter okay, TAK! smiley
    altsår jeg har mødt mange Pitbulls, Amstaffs, Red noses, blandinger! smiley
    og ALLE sammen har været nogle super rarer og dejlige hunde.. smiley
    nu kender jeg Joms personlingt! smiley
    og har mødt hans gamle vidunder lige hun Cæsar! en super rar hund! der aldrig kunne finde på at sætte tænderne i noget som helst,, andet end dens legetøj!
    bare fordi i høre noget om muskelhunde skal i ikke begynde og lukke pis ud af jeres klamme kæfter! OKAY smiley

Fucking konfi'boys!!!

• #18   20. feb 2012 så du syntes simpelthen det er okay at bringe en hund ind i denne verden som skal dø fordi DU ville have den slags hund?

holda kæft en nar du er

• #19   20. feb 2012 ja du har men som jeg sagde så gir jeg attermann delvist ret da de har det med at skifte sind / skizofreni .. det er set flere gange mht at de kærligste pittbull's ligepludselig tager en 180 graders vending og så går de amok.

nogle der har set ham den store tatoverede gut der ikke kan komme i nærheden af pittbull's ?

han var inde hos en nabo hvor han ejede en pittbull og de legede ude i haven og hunden var med og lige pludselig tog den en vending og så gik den amok på ejeren og blev bidt mere eller mindre overalt ..

bare for at fortælle dig at de godt kan skifte sind..

• #20   20. feb 2012 og hvilket land var det? går ikke udfra det er danmark

• #21   20. feb 2012
    TEAM-5450 M JEG BOR PÅ LANDET=NO POLICE! og nej det syntes jeg ikke er okay men hvis du passer på og bruger hjernen lidt er det faktisk muligt at have sådanne en hund til resten af dens dage og du kan jo tydeligvis ikke finde ud af at bruge nøden når du lukker sådan noget forpulet pis ud og siger "amen det er bare en dræber" men det godt med fordomme tak til dig og venligst lad være med at skriv igen smiley T A K ................

• #22   20. feb 2012 luk nu røven tøser! smiley
    HAR I SET EN PITBULL GÅ AMOK VAR!?!?

• #23   20. feb 2012 men så kan man jo også sige det er også muligt for os mennesker at tage en 180 graders vending i det her sterile miljø smiley
    ALT er muligt og der er altid en chance for godt og skidt basta

• #24   20. feb 2012 {Team Tyttebøvs} Joms Stunt M

er du snot dum eller hvad?

find lige hvor jeg har sagt at det er en dræber?
    jeg siger lige præcis det modsatte, muskelhunde er ikke dræber maskinger som nogen vil sige, måske i maxico og andre lande hvor de bliver trænet til kamphunde, men vis man finder et ordenligt kennel så er det en normal hund som labrador osv.

men siger derimod at du er en nar for at ville skaffe dig sådan en hund. tror du seriøst alle hunde i danmark bliver funet kun pga politiet leder? NEJ folk har ond i røven og melder dig til politiet så snart de har en lille mistanke om din hund er ulovlig

• #25   20. feb 2012 TEAM-5450 M jeg har gået lige forbi politi'et med både mastiff'er og så min cæsar der og de kiggede bare smilede og nikkede til mig hehe og folk kom hen og så sagde nåårh hvor er den sød og nussede den .. så tænk før du taler og gider ærlig talt ikke sidde og diskutere med dig for kan se vi bliver ikke enige og vi begger bliver bare irreteret så lad venligst være med at svare takker smiley

• #26   20. feb 2012 Hold da op hvor jeg er træt af folks fordomme om "kamp hunde" "muskel hunde" har selv en amstaff og hun er opdraget til at være en stille og rolig hund og har lært fra spæd af hvis der kommer noget "stort og farligt" mod hende skal hun bakke bag ud og sætte sig og det har hun gjort hver gang... Inden nogen overhovedet får skøre ideer så jo min hund er fuldstændig lovlig da jeg fik hende inden loven gik i kraft hun er chipet som en amstaff enda...

• #27   20. feb 2012 HAHA ! hva så med de der små pis tæppe tisere !? de ka være mindst lige så agersive!? det lort ska os bare druknes så ??

en hund er som en ejer gør den til smiley det ka godt ske muskelhunde er lidt farligere men hvad så med duppermanden og rottweileren ?

desuden har min mor en bette slædehund som også ka være små vild ? ska den os aflives ? den har været ope og slås med en tysk pincher de gik dog fra hinanden da jeg råbte de sku stoppe.
    men ska min mors hund så os druknes fordi den ka være farlig ? nååår nej den er ik en muskel hund !-.-

joms - kender en der har amstaff ka lige prøve og finde ud a noget (:

på grund a en flok fjolser er der 14 hunderacer der er ulovlige i danmark :S og i siger det er dårlige hunde smiley jeg mener nu det har været ejeren smiley

• #28   20. feb 2012 tak for de dejlige svar det godt at se nogen herinde har hjernen med sig! og det med de kan tage en skifte sind det kan alle hunde sku da ! og det med at det er svinsk at få en muskel hund og så den skal aflives det er da mere svinsk at lade racen uddø? smiley
    KOLD (JEG BY TTER IKKE) ! er det en hvalp? smiley

• #29   20. feb 2012 jeg ved ik hvad de har (: de bruger dem som familie hund (: den yngste er vidst 13-14 år (:

• #30   20. feb 2012 puha det var godt nok gammelt ! det skulle nu være en hvalp hvis det skulle være ! smiley

• #31   20. feb 2012 men som familie hund/ legekammerat er også sådan de skal opdrages! smiley

• #32   20. feb 2012 tak for det jon smiley

• #34   20. feb 2012 hehe jeg mente nu barnet i familen er 13-14 år xD

desuden læste jeg lidt mere om de racer er der forbudt smiley

Boerboel er forbudt fordi de mener at den vil blive taget i brug som kamphund når de andre bliver udelukket -.- ellers er den en gårdhund og en gårdhund er ik en farlig hund da den jo skal gå blandt andre dyr os. men jeg forstår så ik hvorfor feks rottweileren ik er på listen ? den er stor og ka låse sine kæber fast når den angriber? den vil jeg da kalde en farlig hund ved siden a de billeder jeg ka se når jeg søger på de navne på listen ? (:
    desuden er en boerboel aldrig dokumenteret at havde været i i nogen form for kamp her i danmark smiley hvorfor ska den så være ulovlig ?

her er listen så ka i selv se dem på google smiley

• Dogo argentino
    • Amerikansk staffordshire terrier (Amstaff)
    • Fila brasileiro
    • Boerboel
    • Kangal
    • Centralasiatisk ovtcharka
    • Kaukasisk ovtcharka
    • Sydrussisk ovtcharka
    • Tornjak
    • Sarplaninac
    • Staffordshire bull Terrier
    • Amerikansk bulldog
    • Pittbull (allerede forbudt)
    • Tosa Inu (allerede forbudt)

• #35   20. feb 2012 jeg spørger ikke ! husk nu jeg prøvede ikke at diskutere men blot at finde en der havde en hvalp de ville af med! smiley
    og det er sku da klart jeg siger det når der kommer så mange dumme kommentare så det da dejligt med positive kommentare smiley

• #36   20. feb 2012 rottweileren har faktisk en kæmpe stor muskel oppe ved nakken og ned af ryggen der udelukkende bliver brugt til at klemme kæberne sammen og det er den hund i verdens der har det største tryk i kæben altså den der kan bide hårdest smiley så HOV !!! DRUKNE DEN!!! AFLIV DEN!!! DØ DEN HUND MAN!!! DEN ER FARLIG!!! smiley nej vel??....

• #37   20. feb 2012 jeg kender en som har den sødeste rottweiler !:D den er så lalle glad man slet ik fatter det og den kommer gerne hen og smider så op på en i sofa'en osv xD

men FUCK jeg er bange for den farlige kamp hund smiley jeg er sikker på den kun lader som om den er sød bare for og ku æde mig xD

• #38   20. feb 2012 ahahhahahahah!!! xD de er nogle glubske sataner de KAMPhunde der smiley

• #39   20. feb 2012 Ja for satan ! smiley eller vores gamle doppermann ! hun var syg !:O jeg ku satme ik li det sære blik hun ga mig vis jeg lagde mig i hendes kurv xD og jeg troede jeg sku dø når hun så bare lagde sig oven på mig !?:O

hvorfor er en grand danois ik forbudt ? :S det sku da kæmpe hunde og jeg ka da huske vores den størreste havde satme nogle muskler der ville noget ! smiley

• #40   20. feb 2012 og hvad så med en boarboel ?;) en gårdhund der aldrig er blevet dokumentert noget som helst om og ha angrebet nogen eller været i kamp ? og den er mindre end en grand danois ?;)

• #41   20. feb 2012 nej da smiley kun de farlige kamphunde smiley

• #42   20. feb 2012 jae ? også er spoler vi lige lidt tilbage. hvad med doppermann og rottweiler ????

• #43   20. feb 2012 jeg tror ik på at det er hunden der er fejlen smiley det er ejeren. og det burde ik gå ud over andre mennesker !

• #44   20. feb 2012 ja det ka jeg se du ka -.-

hyg dig med din chiuaua ;P

• #45   20. feb 2012 desuden ka jeg se du allerede risikere menneskeliv ?;)

• #46   20. feb 2012 Kæft man... Hvorfor så sure fordi manden vil ha en pitbull eller amstaff hund?! Jeg kender flere med en pitbull hund, og de er squ nogen søde hunde, hvis de opdrages korrekt! Det kommer 100% an på deres opdragelse!

• #47   20. feb 2012 ja smiley ka se du siger din scooter ka køre 65 ? det farligt

• #48   20. feb 2012 jon t smiley jo du dummer dig altså mere og mere jo mere du siger hahahahhahahah smiley

• #49   20. feb 2012 Det stadig ulovligt at have en scooter der kører 65 :-). Ærgelig ærgelig Jon T.

• #50   20. feb 2012 nej du køre vel 30 -.- og som du siger (: du har en scooter der køre 65 men du køre jo lovligt såe jeg vil ha min "kamp"hund og bruge den som familie hund;)

• #51   20. feb 2012 men vi kan vil sige at der altid vil være en chance for alt smiley alt er muligt hahahha smiley

og så er du jo ikke en skid bedre jon når du udsætter folk for at blive kørt ned på din bane raaaaaaaaaaaaaaaaser eller hvis vi går en tur med vores "DRÆBER HUNDE" som absolut har 5000% chance for at blive sindsyge og dræbe alt på deres vej de er en ren krigs maskine smiley ARRRRRRRRRRRGH!

• #52   20. feb 2012 smiley

• #53   20. feb 2012 det er seriøst for komisk det her xD

• #54   20. feb 2012 {Team Tyttebøvs} Joms Stunt M
    så fordi du bor på landet hvor der ikke er så meget politi så skal du ikke overholde loven, så vil du vel også have lov til at dræbe din kæreste og familie for det bliver jo ikke opdaget. så er det jo lige meget.

større fjols skal man sgu lede længe efter

• #55   20. feb 2012 jan n - det passer ik helt (: du har jo lige skrevet smiley

• #56   20. feb 2012 Det værste er det er hunden det går ud over smiley

endnu en person som er skyld i hundeloven er kommet...som den er...

Du ødelægger det for så mange andre.. fin dig dog en anden race, som er lovlig..

• #57   20. feb 2012 vi havde engang en amerikansk pitbull.. den var sød og rar, nu har vi en belgisk hyrdehund, den er en dræber xD

• #58   20. feb 2012 Haha Bøllemis :-D!. Vi havde en schæfer! Skide sød! Nu har vi en bette tæppetisser af en Cain Terrier xD :-D. Fucking kedelig hund, ligger bare og dovner den af hele dagen xD smiley

• #59   20. feb 2012 haha, min mor mente også vi skulle have en bette tæppe tisser, det blev så ændret i løbet af nul komma fem, fordi jeg skreg jeg ikke skulle have en forbandet rotte jeg ikke kunne hjem til og så lige kaste mig ned på gulvet med, det skulle være en RIGTIG hund, og den skulle kunne sige VOV ikke bjæffe xD

• #60   20. feb 2012 Præcis! Jeg vil ha en schæfer igeeeeeeeeeeeeeeen!!!!!!!!:-D

• #61   20. feb 2012 vi har en samojedespids smiley han ka satme være en hidsig satan vis der bliver ballade ! smiley de ser så søde ud og ligner en rigtig familie hund men jeg har altså set min hund flyve på en doppermann og han gik altså efter halsen og tilsidst stak doppermann'en a (:

så nu er han altså os en kamphund ? xD i ka jo bare google rarcen smiley

• #62   20. feb 2012 tja, min hund bed mig lige xD
    skulle bare aflevere et stykke rugbrød, så fik den sgu fat i fingeren smiley
    så er det jo godt man har plaster med små lyserøde enhjørninger smiley

• #63   20. feb 2012 Hahaha drenge :-D. Tja, min mor har en blanding mellem puddel og terrier og den er satmer en dræber! Den hopper op af folk! oO

• #64   20. feb 2012 SJOVT smiley

• #65   20. feb 2012 små hund er altid aggressive syntes jeg? smiley

kan ikke se hvad folk har imod muskelhunde.. bare fordi der har være nogle tilfælde med dem? derfor er det jo ikke alle der er sådan, et menneske kan jo også vende 180 grader og gå helt amok.
    den muskelhund jeg havde, var den mest lege syge og kæle glade familie hund jeg nogensinde har set,

• #66   20. feb 2012 bøllemis - den sku druknes nu ! det en kamphund !! uuuuuud !

• #67   20. feb 2012 Haha vores cain terrier er squ det stik modsatte af aggressiv! Den ligger i sengen hele dagen lang, og orker ikk rejse sig smiley

• #68   20. feb 2012 kamphunde er et navn de har fået efter ejerens adfær og anvendelse af hunden til slåskampe selve hunden er ikke en skid farlig

• #69   20. feb 2012 tjaaa, den er mere aggeresiv en den pitbull vi havde? xD så er det vel en kamphund! smiley

ooooooorg hvaaaad, jeg har en kamphund! smiley

• #70   20. feb 2012 8700-(Hå12) A NEEEEMLIG!! det er ikke en skide kamphund, men en MUSKELHUND, de er sgu da søde, og nok de pæneste hunde der findes! smiley

• #71   20. feb 2012 chiuauaer er også aggressive

• #72   20. feb 2012 ja det er fuldt ud ejernes skyld de har fået det ry

• #73   20. feb 2012 nemlig! alle hunde kan blive ''kamphunde'' det samme med børn? det kommer sgu an på hvordan de bliver opdraget, og hvornår og hvordan der bliver sagt nej!

haha ja, de små sataner til chichuaer (staves) er da næsten de værste, min nabo havde en, den hoppede i kødet på min? xD

• #74   20. feb 2012 Jan N ja det helt rigtig det du siger!! smiley

• john z
    john z Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Svar: 1
    #75   20. feb 2012 hvorfor får du ikk bare en engelsk stafford terrier eller evt en fransk bulldog.

selvom du bor på landet så skal den jo stadig til dyrlæge når den bliver syg eller skal vaccineres. og dyrlæger har pligt til anmelde ulovlige hvalpe som er født efter loven trådte i kraft. selvom de kan være søde er det så den rigtige løsning at anskaffe en hund, som du kan risikere skal aflives fordi en af dine venner/bekendte lige har løst til at anmelde den.
    jeg synes du skal tænke dig en extra gang om, inden du køber en...
    hvis det var mig ville jeg hellere tage en lovlig hund, og så vide at der aldrig er nogen der kan komme tage den fra dig...

• #76   20. feb 2012 john - vis man bor det rigtige sted anmelder folk ik en (: og jeg er sikker på man ka snakke med sin dyrlæge ;P det ku vi med vores gamle (:

• #77   20. feb 2012 ALLE hunde kan finde på at bide under de rigtige (forkerte) omstændigheder. Problemet er bare at en stor hunds bid er betydeligt værre end en lilles.
    Jeg har selv både en gravhund og en hvid schæfer, og jeg ved da godt hvem jeg helst vil bides af hvis en af dem skulle gå amok.

Problemet ved at anskaffe sig en hund som står på listen er at det bliver besværligt at komme til dyrlæge med den. Tænk at være nød til at fravælge hjælp til ens hund fordi man ikke ved om dyrlægen melder en bagefter.

• xxxmasterk j
    xxxmasterk j Tilmeldt:
    okt 2008

Emner: 347 Svar: 846
    #78   21. feb 2012 hvorfor købe en kamphund ? small balls ? !

køb hellere en cain terrier..

• #79   21. feb 2012 xxx - fordi det er pæne dyr smiley emn nogle (feks dig) behøves dem for og få store løg smiley

• #80   21. feb 2012 xxx - Jah cain terrier skal ikk mobbes :-D. Vi har en bette sø' en på 7 år smiley

• xxxmasterk j
    xxxmasterk j Tilmeldt:
    okt 2008

#81   21. feb 2012 jeg syntes bare det er tilgrin at købe en amstaff, folk siger de ikke er farlige, men jo de er pisse farlige når de ejes af en åndssvag fyr på 19 år og en luder tøs, som ikke har en skid forstand på hunde og deres instinkter !!

folk bliver ved med at sige de ikke er farligere end andre hunde, men det er de sgu da!!

hvis to almindelige racer begynder at slås, så sker der ikke en skid med de to..
    men hvis en amstaff begynder at slås med en labrador, så skal labradoren aflivet på grund af skader !!!

• #82   21. feb 2012 xxx- er du dum eller hvad !? man sidder sku ik og kalder andre folks kærester for luder !? er sku ret så sikekr på din mor er mere luder ?? sikkert os været sammen med din morfar med din indarvlede hjerne ? prøv sku da og opfør dig normalt !

men okay ud fra hvad du skriver må det være dig selv vis du er 19 ? for den åndsvage her er sku dig

• xxxmasterk j
    xxxmasterk j Tilmeldt:
    okt 2008

#83   21. feb 2012 haha jeg er sgu ligeglad!!!

hvis man vælger at købe en amstaff, så er man skudt oven i hoved !!
    den eneste grund til at unge vælger at købe en amstaff, er fordi hunden ser sej ud, det er den eneste grund, folk fatter ikke at når man køber en amstaff så ligger der er altså et meget større ansvar end hvis du købte en anden hunderace.
    og alle ved at amstaffen er fremavlet til at slås og har derfor som instinkt at angribe andre hunde, alle unge ved det men køber den alligevel, selvom at de kan få hvilken som helst anden hunderace, som ikke har de problemer!!!

• #84   21. feb 2012 Til indlægets ejer: Køb du bare en Amstaff eller Pitbull! Men KUN KUN KUN hvis du kan opdrage hvalpen ordentligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! For guds skyld, ikk køb en bare for at ha en!:-)

• #85   21. feb 2012 xxxmasterk J kalder du min tøs for en luder?
    du simpelhent snot hamrende dum? du aner tydeligvis intet du taler om!!! kæft du skulel da have en skrue trækker i nakken!

KOLD (JEG BY TTER IKKE) ! og team --->sonic4ever<--- ! tak for hjælpen og sonic4ever det vil tage og gøre tusinde tak smiley

• xxxmasterk j
    xxxmasterk j Tilmeldt:
    okt 2008

#86   21. feb 2012 det er jo de gør !!

de køber en hund og er glad for den imens, den er hvalp og derefter mister de alt interessen for den og til sidst bliver hunden bare noget som er der !!

• #87   21. feb 2012 9330 | !Daniel T! som sagt jeg har haft en før og den oprindelige ejer bruge den for at han skulle se sejere ud hvor efter jeg opdragede den til at opføre sig pænt og komme når man kaldte! plus min far har været hunde træner og så har vi altid haft hunde i familien så vi har rigtig god kendskab til hundens "tankegang"

xxxmasterk J hva nu hvis folk godt kan lide deres adfærd og måde at være på?
    virkelig hold din forpulede kæft og skrid af helvede til har intet til overs til folk som dig !

• #88   21. feb 2012 Så synes jeg personligt bare i skal anskaffe jer sådan en :-). Det i øvrigt en rigtig flot hund smiley

• xxxmasterk j
    xxxmasterk j Tilmeldt:
    okt 2008

#89   21. feb 2012 jeg har set så mange tilfælde af det, hvor unge som lige er flyttet hjemmefra anskaffer sig en kamphund og siger at de har læst om den og de vil lære den at være social sammen med andre hunde, 6 måneder efter, så afliver de hunden fordi den er for aggressiv!!

• xxxmasterk j
    xxxmasterk j Tilmeldt:
    okt 2008

#90   21. feb 2012 {Team Tyttebøvs} Joms Stunt M

så du siger altså at du godt kan li' deres agressive adfærd ?!

så havde jeg jo ret hele vejen igennem ....

• #91   21. feb 2012 9330 | !Daniel T! ja det er en ekstremt fin hund og så bare deres adfærd det med de kan være så lalle glade og så ligepludslig stopper de op og ser helt vildt forvirret ud smiley det er for kært smiley

xxxmasterk J kan du ikke bare skride fuckin langt væk med dine skide fordomme! gider virkelig ikke høre på sådan latterlig dum og ubruglige dumme kommentare fra en nar der ikke aner hva han snakker om!

• #92   21. feb 2012 xxxmasterk J NEJ!!!!!! BRUG ØJENE OG LÆS HVA JEG SKRIVER !!!! AT JEG KAN LIDE DERES LALLE GLADE ADFÆRD OG DEN MÅDE DE ER PÅ HVIS DE ER OPDRAGET ORDENLIGT!!!!

• xxxmasterk j
    xxxmasterk j Tilmeldt:
    okt 2008

#93   21. feb 2012 orv, jeg ved faktisk godt hvad jeg snakker om!

min vens far er dyrlæge og han har tit unge drenge som kommer med deres kamphunde for at få dem aflivet fordi de er for aggressive, han har allerede fået over 30 henvendelser om aflivning af deres kamphunden i år !

og det er kun unge som kommer !!

• #94   21. feb 2012 team --->sonic4ever<--- ! tusinde tak for hjælpen og tak for linket osv! smiley det er jeg glad for smiley

• #95   21. feb 2012 xxx - du er 17 ? unger som lige er flyttet hjemme fra osv ?

og vis det virkelig er åndsvage mennesker og ludere der har sådan en hund så det da nogle fede venner du har vis du kender så mange der har prøvet det smiley

• xxxmasterk j
    xxxmasterk j Tilmeldt:
    okt 2008

#96   21. feb 2012 nu har jeg så aldrig sagt det er mine venner som har prøvet det, men bekendte og det er sgu ikke det samme som venner, for eksempel så er der mange fra den skole jeg går på som har prøvet det og de er sgu snotdumme.
    og så har jeg da også haft naboer som har gjort det samme..

• xxxmasterk j
    xxxmasterk j Tilmeldt:
    okt 2008

#97   21. feb 2012 desuden så syntes jeg at alle hunderacer skal være meget dyre mindst 6000kr for en hund.

• #98   21. feb 2012 xxxmasterk J du skudt i hovedet.

• xxxmasterk j
    xxxmasterk j Tilmeldt:
    okt 2008

#99   21. feb 2012 hvorfor er jeg skudt i hoved når jeg har ret ? !

• #100   21. feb 2012 xxx- du da for dum og høre på :S og det enlig ret mange der har en ulovlig hund alligevel ? 30 i år ved den samme dyre læge og dine mange venner og nabo'er har en amstaff ? hahaha du lukker virkelig meget lort ud knægt smiley

• #101   21. feb 2012 du har ikke en skid ret!

vi havde en amerikansk pitbull før vores belgiske hyrdehund, og den belgiske er sgu mere aggeresiv og farlig end muskelhunden?

• xxxmasterk j
    xxxmasterk j Tilmeldt:
    okt 2008

#102   21. feb 2012 jeg er da ligeglad, jeg ved jeg har ret så.........

• #103   21. feb 2012 hahahahaha! se nu kan du ikke forsvare dig mere! ''jeg ved jeg har ret så jeg er ligeglad'' seriøst?

den hund vi har nu, er et 70 kg's tungt muskel bundt, tror godt den kan nakke en pitbull hvis der er! den bliver trænet med hver dag i udholdenhed og løb, vil kalde den lidt mere farlig!

du aner jo tydeligvis ikke en skid om hunde! det kommer an på hvordan de opdrages!

• #104   21. feb 2012
    xxxmasterk J ti nu bare inden du gør dig selv mere tilgrin smiley

• #105   21. feb 2012 det sker sgu da også at min hund bare gør som det passer den, det kommer jo an på tone-lejet! den skal vide du mener det og hvem der bestemmer! smiley

• #106   21. feb 2012
    xxxmasterk J bare fordi den eneste fysiske relation du nogensinde har haft med hunkøn skulle betales betyder ikke at vi andre ikke kan finde en sød pige hihihih smiley

• #107   21. feb 2012 hahaha, ja sådan kan man også sige det! smiley

• #108   23. feb 2012 folk skal lige have styr på deres info inden de spiller kloge..

nu har jeg haft med netop de 2 racer at gøre i maaaaange år, har faktisk aldrig haft andre hunde.
    min seneste var en blanding af amstaff og pitbull, havde ham i 11 år..

amstaff og pitbull er den samme hund, det er bare 2 forskellige linjer de er opdrettet ud af.. de blev i starten kaldt pit dogs, og blev faktisk først brugt som militærhund og krigshund pga. dens styrke, loyalitet og dens vilje til at fortsætte uanset hvilken situation den står i.. de 3 ting var der nogen andre mænd som så potentiale i, og begyndte så at opdrætte dem til kamphunde, som nu bliver kaldt pitbull.. de er altså opdrættet og avlet til at slås, derfor har de et mere ustabilt sind end andre hunde. men i de rette hænder har du en af de mest loyale hunde der vil dø for dig!! det hele handler om opdragelse, du skal være den dominerende leder, aldrig lad den dominere dig.. du skal socialisere den og træne den, så den også bliver vandt til andre mennesker.

så blev der opdrættet en anden linje, nemlig amstaff.. den blev mere opdrættet som showhund, altså er amstaff aldrig opdrættet til at slås.. selvfølgelig er der en undtagelse med de idioter som selv opdrætter dem i deres baggård eller sådan noget, hvor de har henblik på at bruge dem til kamp. men i over 100 år er den opdrættet som showhund, så den har slet ikk det der agressive sind i baghovedet med mindre ejeren fucker den op mentalt..

men uanset hvilken af de 2 du vælger, så synes jeg det er helt i orden. så længe du har styr på hvad du laver! ingen af dem er absolut IKKE en begynder hund, du skal vise at det er dig der er lederen, men på en ordenlig måde.. du skal gå til hundetræning allerede fra den er 3 måneder, og du skal socialisere den med andre hunde og mennesker.. giv den kærlighed og opmærksomhed, så har du en loyal ven du kan stole på hele dens liv..

• #109   23. feb 2012 xxxmasterk J

en amstaff har aldrig været avlet til at slås smiley

• #110   23. feb 2012 NEMLIG! OPDRAGELSE!
    Det er sgu det dét handler om! smiley

• xxxmasterk j
    xxxmasterk j Tilmeldt:
    okt 2008

#111   23. feb 2012 for at være helt med smiley

pitbull er en kamphund og er fremavlet til at slås ?

American Staffordshire Terriers er fremavlet til udstillinger, men de har bare brugt pitbulls udseende ?

og så har man med tiden besluttet sig for at mixe dem?

så der er altså stor chance for at de fleste amstaffer i verden er blandet med pitbull ?

fordi så er det jo en kamphund og så er kamp instinktet i dem ? smiley

• #112   23. feb 2012 Så hold dog kæft med de fucking hunde!!!!:-D. Tror nok knægten med indlægget har fået nok meninger nu!!:-D Farveller..

• xxxmasterk j
    xxxmasterk j Tilmeldt:
    okt 2008

#113   23. feb 2012 nu handler det jo ikke kun om ham vel !

ja farvel til dig !.

• #114   23. feb 2012 det handler også om folks idiotiske meninger om at det kun er idioter der har ''kamphunde'' når det er er en muskel hund! en flot hund! smiley

• #115   23. feb 2012 xxxmaster J: Indlægget handler om hvor de hvalpe han købes. Ikke hvad du synes om dem smiley

• #116   23. feb 2012 det er et forum, alt kan diskuteres! smiley

• xxxmasterk j
    xxxmasterk j Tilmeldt:
    okt 2008

#117   23. feb 2012 jeg er ret sikker på at jeg har lov til at skrive min mening ! uanset hvor dum den så er ? smiley

• #118   23. feb 2012 selvfølgelig har du da det! smiley
    men den er skudt i hovedet! smiley

• xxxmasterk j
    xxxmasterk j Tilmeldt:
    okt 2008

#119   23. feb 2012 haha smiley

men jeg trækker selvfølgelig sætningen tilbage, hvor jeg skriver luder tøs, men ellers ikke noget smiley

• #120   23. feb 2012 der er sgu mange familie muskel hunde herunde hvor jeg bor, er det så en rocker mand med stor øl vom og hans gangster kone med hænge patter og 2 børn? smiley

• #121   23. feb 2012 copenhagen racing » Mahoney « . tak for rådet det vil jeg tage mig til mig selvom jeg kan genkende meget af mig i det du siger smiley og som sagt vi har altid haft hunde i vores familie og min far har været hunde træner så jeg ved udemærket godt hvordan de skal opdrages men mange tak for et godt og brugeligt svar! det sætter jeg stor pris på!! smiley

• #122   23. feb 2012 og til alle sammen jeg har fået mine svar men bliv endelig ved med at diskutere det her da jeg har ekstremt stor interresse for disse hunde smiley

• #123   23. feb 2012 opdragelse, og tar den bare en smule ''magt'' gør som den lige vil, så skal den have afvide hvem det er der bestemmer smiley

• #124   23. feb 2012 opdragelse det er et stort ord men syntes copenhagen racing » Mahoney « . forklarede det rigtig godt! smiley

• #125   23. feb 2012 xxxmasterk J og det er så iorden det fint nok du disser mig og min mening men vil simpelthen ikke høre på sådan noget latterligt noget smiley
    det fungere 100 gange bedre at diskutere tingene på et stille og roligt niveu for det er nemt at disse folk og så "bla bla du tar fejl!" og "nej du tar fejl"

• #126   23. feb 2012 og andre hunde også, ikke kun mennesker^^

• #127   23. feb 2012
    \ >.<Christian A.K.A BØLLEMIS! >.< / mini mennesker skal bare have huk hahah smiley ej :i

• #128   23. feb 2012 haha, min hund er nemlig blevet sky over for de fleste hunde, den skal være sammen med dem i mindst 2 timer før de må nærme sig den smiley

plus så opdragede vi den i en schæfer klub.. så den tror fandme den er halv schæfer xD

• #129   23. feb 2012
    \ >.<Christian A.K.A BØLLEMIS! >.< / leder den så også efter narko til dig? hahah smiley

• xxxmasterk j
    xxxmasterk j Tilmeldt:
    okt 2008

#130   23. feb 2012 men du skriver du muligvis gerne vil ha en blanding, hvilket jeg syntes er en dum ide, det vil nok være bedst at købe en ren race, selvom den måske er dyre, men hellere det end at få en indavlet hund som er også er blandet grotesk meget .

så skal den som alle andre hunde, ha vold meget motion, fordi hvis en hund ikke får ordentlig motion, så er den simpelthen ustyrlig og så vil den også være for vild mod andre hunden og det kan skabe slåskampe smiley

og så er der vist også lovkrav om mundkurv, hvilket jeg syntes er en god ide.
    især hvis din kæreste skal gå med den ( no Offense ) men hun køn især unge piger har det med ikke at ta rollen som leder helt seriøst.

• #131   23. feb 2012 xxxmasterk J
    altså den jeg havde engang var halv pitbull og halv amstaff og den var simpelthen så kærlig og sød dog massere af energi men det er en god ting ! smiley
    og det med mundkurv syntes jeg er rigtig træls men det kan godt være det bliver en nødvendighed hvis man går i "byen" smiley

• #132   23. feb 2012 http://scootergalleri.dk/vid_vis.aspx?page=1&VideoID=88394#comments

og her kan i se den hund jeg havde hvis i skulle være interesseret smiley

• #134   23. feb 2012 dog ikke, men den er fandens god til at finde mad! smiley

• #135   23. feb 2012 hahahah xD det er jo også en egenskab i sig selv smiley

• #136   24. feb 2012 Jaja, selvom det altid er mit mad den finder -.-

• #137   24. feb 2012 \ >.<Christian A.K.A BØLLEMIS! >.< /
    hahahah! ja okay så det lidt nederen xD

• Samir B
    Samir B Tilmeldt:
    feb 2013

#138   6. feb 2013 Undskyld skrive fejl jeg mener team 5450

• #139   21. apr 2013 Jeg må sige jeg rigtig godt kan lide hunden men havde godt nok en kammerat der ejede sådan en pitbull der vist ikke var helt normal og der sad man jo næsten og sked i bukserne når den gøede af dig men det er jo som regel hvordan ejerene de er om de slår den eller er kærlige det hele handler vel om opdragelse smiley en pitbull kunne jo godt være sød bare du er sød mod den smiley

• Mette R
    Mette R Tilmeldt:
    jun 2013

#140   14. jun 2013 Dem der skriver negativt om muskelhunde hvad med at gå et andet sted hen seriøst! I aner ikk hvad i snakker om, jeg er født og opvokset med sådanne hunde og de er ikke en skid farlige, hvad snakker i om man, i siger det kun fordi i ikke aner en skid om racen og ikke har haft en skid med racerne at gøre også tror i at i kan komme her om spille smarte og tro i ved alt, men det gør i ikke så drop, det jeg går rent faktisk op i at redde disse racer så de kan forblive i Danmark og har rent faktisk snakket med statsministeret og tror os at den hundelov snart forsvinder så hvis i ikke aner en skid om racen så hold mund og snak om en race i ren faktisk kender i stedet for til alle der mener de skal blive Danmark så kom til demo d 29 i Kbh og bliv medlem af min gruppe på FB ; bevar muskelhunde i Danmark ??

• #141   14. jun 2013 Mette læs hvad jeg skriver jeg skriver pitbulls og muskelhunde kan være skide søde det er opdragelsen der gør dem farlige så længe du behandler den godt behandler den dig godt

• Anja R
    Anja R Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 3
    #142   13. jan 2014 Godt nok en gammel tråd, men vælger alligevel at kommentere...

Du skulle sgu da skydes, flere gange... du er simpelthen villig til at anskaffe dig en hund der vil være i livsfare hele sit liv. Det er da helt galt, det er netop pga denne type at hundeloven overhovedet er blevet til. Hold nu kæft det er da godt nok dumt med dumt på... vi er enige om det er super dejlige hunde og jeg selv elsker begge racer, men nu er de altså ulovlige og står til aflivning hvis de bliver taget.

• Anja R
    Anja R Tilmeldt:
    jan 2014

#143   13. jan 2014 Jeg kan på ingen måde forstå man er villig til at sætte hundenes liv på spil for sin egen skyld... ikke en gang selvom det jo ellers er skønne hunde..

• #145   13. jan 2014 Skriver du til mig ?

• #146   13. jan 2014 anja, du burde da mindst lige så meget skydes.

så på grund af en fucking lov, skal denne hunde race altså ikke have en ejer der gerne vil tage sig af den?

• #147   13. jan 2014 Bøllemis. Det er ikke det hun skriver. Men racen er ulovlig herhjemme, og pga det er det grænsende til dyr plageri at have en hund der altid vil være i livsfare. Hvis du læser hvad hun skriver, skriver hun jo netop også at det er nogle gode dyr.

Der er ingen dyrlæge besøg muligt, der er ingen lovpligtig forsikring muligt. Det er bare 1! gang der er nogen der ser hunden og kan genkende den som værende en af de ulovlige racer så banker politiet på døren med en dyrlæge og en sprøjte. Det er simpelthen for dumt at tage den chance og sætte dyrets liv på spil på den måde.
    Om loven er rigtig eller ej skal jeg ikke gøre mig til herre over men den er der, og så skal man følge den hvis man er glad for dyr. At få en hund som er tvunget til et liv i hemmelighed uden mulighed for lægehjælp er jo grænsende til det tåbelige!

• xxxmasterk j
    xxxmasterk j Tilmeldt:
    okt 2008

#148   14. jan 2014 En på min vej har da stadig sin amstaff?
    Den har både bidt min nabos hund og tre andre, hver gang er den blevet anmeldt!
    Men den lever sjovt nok endnu.

Anyways alle hunde burde være ulovlige, fordi det er absolut få mennesker, som rent faktisk ved hvad det vil sige at ha hund, hvis man ikke kan være en leder over for sin hund, så skal man ikke have den.
    Jeg bliver simpelthen så for forarget når jeg hører en person råbe af sin hund, jeg bliver simpelthen så forarget når jeg ser folk skamrose deres hunde, det er sygt og forkert! Jeg bliver forarget over folk som snakker om hvordan en hund bare skal opdrages, størstedele af alle mennesker kan ikke finde ud af det!
    Og det værste er folk som lære deres hunde kommandoer før man overhoved har påtaget sig en lederposition.

• Anja R
    Anja R Tilmeldt:
    jan 2014

#149   16. jan 2014 Tak Lalle... du fattede da pointen smiley

Jeg syntes simpelthen det er helt forkert at skære det ud således at hunden ikke kan få en ejer bare fordi den er ulovlig, tyskerne vil gerne have dem og dernede kan de leve i fred. men at blive ved med at avle og købe herhjemme er helt hen i hegnet så længe vi alle kender faren ved det. Jeg kan ikke forstå at man har samvittighed til det, det er da levende væsener.

Kommentér på:
Amstaff / Pitbull Hvalpe :)

Annonce