SE Arc vs SE x10 mini {{forumTopicSubject}}
ja til jer der har gået med tankerne om en x10 mini ka bruges vil jeg lige sige ja til pengene er den nye model x10 mini sku go !(:
har selv købt en arc men da den blev træt a mig røg den en tur til rep xD jeg fik så en lg som låne telefon men det syns jeg ik om så jeg købte mig en x10 mini og må da sige til de 900 jeg sku gi klager jeg ik (: og da jeg så smed min gamle lg i byt med smadret skærm osv osv osv så sku jeg ha abb oveni også blev den faktisk billigere (: de ga 500 for min mobil (:
såe har du en gammel sur mobil hvor skærmen er død så gå ned i førtex feks (der købte jeg) også få din en x10 mini vis du ik har de vilde penge (:
den ligger godt i hånden, kamera er jeg slet ik skuffet over ! i forhold til størrelse og de 5.0 mp så tager den sku gode billeder (: og skærmen er dejlig rar og trykke på ! (: også ka den jo os andre sjove ting man ka lege lidt med (:
til prisen er den sku i orden ! (: og vis man er på kontant hjælp eller su og ik har de vilde penge jae så den sku helt i orden ! (:
gider ingen dumme kommentare(: det ik derfor jeg har skrevet det her
det for og gi folk med små penge på lommen et godt tip (:
og jeg har taget ud fra min egen arc og min egen mini (: ku godt samlinge med så mange andre men mange kender arc'en og arc'en er en porpulær mobil (:
okt 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 1 Emner: 42 Svar: 1.120
jul 2007
Følger: 92 Følgere: 91 Scootere: 52 Emner: 553 Svar: 4.885
SE Arc vs SE x10 mini