{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aprilia Sonic lang og kort lys
  • #1   19. dec 2011 følger lige med her

for mangler selv den knap på min

kan man godt sætte den på min for der er en ledning der ikke bliver brugt til noget

• #2   19. dec 2011 Nu skal jeg lige passe på med hvad jeg siger.. Men idet den har to forlygter, der er af forskellig størrelse, og placering (rent højdemæssigt), kan jeg ikke forestille mig andet end at den er født med både lang og kort lys. Det ligner heller ikke umiddelbart et velrenomeret firma som Aprilia, at lave noget, der mangler noget så basalt som langt/kort lys smiley

• #3   4. dec 2014 men det har de nu alligevel gjort(til dels), ligesom ikke alle er LC, og ingen er lavet DD selvom der er lavet plads til en Grimeca Master i venstre side under topskjoldet men alle udgaverne er gjort klar til LC systemet, på nogle udgaver er ledningsnettet allerede lavet til kontakten bare kan sættes direkte i i og føre strøm til den ekstra pære så de begge lyser ved langt lys, og kun den ene ved kort ( self) andre udgaver er man selv nød til at trække en ledningerne for at det vil virke..

• #4   4. dec 2014 En overgang var der vist nogen lande der ikke tillod andet end positionslys og nærlys på 30/25 knallerter

Ikke fordi det giver mening.

Bare fordi de kun skrev hvad der SKULLE være på af lys, og så copy-pastede de fra der i loven hvor der står at visse køretøjer ikke må have andet lys monteret end det på udte og tilladte.

Og eftersom de kun havde lavet en paragraf om hvad der SKULLE være, så var det en overgang det eneste der MÅTTE være...

45 udgaven SKAL have langt lys monteret. Og har vist altid skulle have det.

• #5   4. dec 2014 det lyder vist meget rigtigt Marc, jeg mener også at alle dem jeg har set med både l og k lys har vist været den sjældne ( her i landet ) 45 udgave

Kommentér på:
Aprilia Sonic lang og kort lys

Annonce