Joke!! OPTUUUR {{forumTopicSubject}}
Hahaha. nogle jokes jeg fandt...
1:
To mænd mødes i Himmelen.
- Nå, hvad er du så død af? spørger den ene.
- Jeg er død af kulde. Hvad med dig?
- Jeg er død af glæde.
- Hvordan er det gået til? spørger den anden.
- Jo, jeg har længe haft en mistanke om, at min kone havde en affære, og da jeg så en dag kom uventet tidligt hjem, ledte jeg efter ham.
Jeg ledte i skabet, i soveværelset, bag gardinet, under sofaen og på balkonen, men der var ikke nogle. Så blev jeg så glad, at jeg døde.
- Orh nej, siger den anden.
- Hvis du dog bare havde kigget i køleskabet, havde vi begge været i live endnu
2:
Fire mænd er ude at spille golf. Den ene af dem skal pludselig tilbage til klubhuset for at hente noget.
Mens de andre venter på ham udspiller der sig følgende samtale:
Første mand: Min søn er entreprenør og tjener så mange penge, at han forærede én af sine venner en Strandvejsvilla.
Anden mand: Min søn ejer en bilforretning, der går så strygende, at Han gav én af sine venner en gratis BMW forleden.
Tredje mand: Min søn er børsmægler og har så stor succes, at han netop har betænkt én af sine venner med en fed aktiepost.
Da den fjerde mand vender tilbage, spørger de andre ham, hvordan det går med hans søn.
Fjerde mand: Går og går. Min søn er bøsse og det er jeg ærligt talt ikke særlig vild med.
Men han må være god til det, for han fik både en strandvejsvilla, en ny BMW og en fed aktiepost af sine sidste tre kærester...
3:
To politimænd står på et hjørne med deres politihund.
Pludselig kommer en lille dreng løbende og løfter op i hundens hale, kigger den i enden og løber væk igen.
Betjentene undrer sig, men gør ikke noget videre ved det.
15 minutter efter kommer drengen igen løbende og løfter op i hundens hale, hvorefter han løber igen.
De to betjente beslutter sig for at hive fat i drengen næste gang han kommer forbi.
Da drengen kommer igen efter et kvarter tager den ene betjent fat i drengen og spørger:
- "Hvad fa´en har du gang i?"
- "Min far sagde, at jeg skulle løbe op på hjørnet og se, om hunden med de to røvhuller stadig stod her
haha..!
jan 2011
Følger: 12 Følgere: 19 Emner: 338 Svar: 5.110
aug 2008
Følger: 114 Følgere: 113 Scootere: 9 Emner: 66 Svar: 2.173
jul 2009
Følger: 83 Følgere: 85 Scootere: 5 Emner: 14 Svar: 14.838
Joke!! OPTUUUR