{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
251 visninger | Oprettet:

Android Mp3 Downloader HJÆLP!! ?!?! {{forumTopicSubject}}

Hejsa drenge smiley

Jeg havde en sony ericsson x10i som der var nogle småting med, så jeg sendte den ind, men så smadrede de den sq og jeg fik en ny........

problemet ligger i at få de programmer som jeg havde på den gamle.. der er jo de Mp3 downloadere hvor der står ''download millioner af hits fra offentlige servere'' de er fuldt ud lovlige så vidt jeg forstår, men det er heller ik det vi ska diskutere, så er der de programmer der ikke nævner hvor de har deres numre fra, de programmer bliver hele tiden fjernet fra Android marked, det tror jeg der er en grund til smiley

Men det korte af det lange, jeg havde et program til at hente musik med som hed ''Mp3 Music box pro'' og de havde sq DET HELE! jeg downloadede klovn sangen 3 uger inden jeg kunne finde den på youtube, jeg kunne hente alle sange med Sidestik, og de ligger ik engang på youtube?!

Er der nogen af jer der kan anbefale et program som os har danske sange, eller evt kan sende mig Music Box Pro, hvis bare i har det på jeres mobil så kan jeg guide jer igennem hvordan i kan sende mig det smiley

På forhånd tak fokes smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Android Mp3 Downloader HJÆLP!! ?!?!
Kommentér på:
Android Mp3 Downloader HJÆLP!! ?!?!

Annonce