Android Mp3 Downloader HJÆLP!! ?!?! {{forumTopicSubject}}
Hejsa drenge
Jeg havde en sony ericsson x10i som der var nogle småting med, så jeg sendte den ind, men så smadrede de den sq og jeg fik en ny........
problemet ligger i at få de programmer som jeg havde på den gamle.. der er jo de Mp3 downloadere hvor der står ''download millioner af hits fra offentlige servere'' de er fuldt ud lovlige så vidt jeg forstår, men det er heller ik det vi ska diskutere, så er der de programmer der ikke nævner hvor de har deres numre fra, de programmer bliver hele tiden fjernet fra Android marked, det tror jeg der er en grund til
Men det korte af det lange, jeg havde et program til at hente musik med som hed ''Mp3 Music box pro'' og de havde sq DET HELE! jeg downloadede klovn sangen 3 uger inden jeg kunne finde den på youtube, jeg kunne hente alle sange med Sidestik, og de ligger ik engang på youtube?!
Er der nogen af jer der kan anbefale et program som os har danske sange, eller evt kan sende mig Music Box Pro, hvis bare i har det på jeres mobil så kan jeg guide jer igennem hvordan i kan sende mig det
På forhånd tak fokes
maj 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Scootere: 7 Emner: 23 Svar: 416
maj 2008
Hvis.. jeg syntes bare det er utrolig handy bare at have et program på min mobil så jeg kan hive den op ad lommen og downloade den sang jeg lige tænker på, på under et halvt minut
Det kunne det andet program jeg havde hvert fald ;b
jan 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 1 Emner: 11 Svar: 3.302
Torrents til enkelt numre på en smartphone virker temmelig tåbeligt.
maj 2008
Men hey kan du ik plugge din mobil til computeren, trække programmet ud og sende det til mig????
Eltså music box pro
jan 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 1 Emner: 11 Svar: 3.302
maj 2008
Nå men tak for hjælpen drenge
Android Mp3 Downloader HJÆLP!! ?!?!