bare en ide ? {{forumTopicSubject}}
ja mig og en ven kom til at snakke om knallertloven her i dag. vi synes det er fint der er en grænse på 30 fordi der er nogle som bare ikke har evnerne til at køre stærkere end 30. (vi kører begge ulovligt btw) men der er jo også nogen som kan styre nogen der kan kører hurtigere. så det kunne være fedt hvis man kunne tage individuelle kørekort (ja kørekort og ikke et bevis!) så ud fra det om man skulle køre 30 - 50 - 60 km/t (60 burde nok være det højeste ! det er fint til hverdags kørsel)
ved godt det aldrig kommer til at ske eller at de selv får idén men synes da bare i skulle høre det
hans hverdags hot den render 70 og min hverdags senda render 90-10 men tilgængæld bor vi også ude på landet og skyder dem aldrig af i byerne
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 6 Emner: 2 Svar: 108
Yeah Right
sep 2008
Følger: 91 Følgere: 88 Scootere: 4 Emner: 248 Svar: 2.071
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 6 Emner: 2 Svar: 108
Det har sku da noget at gøre med hvordan man skaber mere sikkerhed i trafikken.. Og det gør du ikke ved at sætte farten op til 70 eller what ever.
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Scootere: 4 Emner: 34 Svar: 1.208
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
Hvis man så uheldigvis skulle kører galt går det nok kun mest ud over en selv. Da man kører på vejen hvor der kun kører biler, mc osv.
Man vil derfor ofte kun forvolde skade på en selv.
Når man så samtidig med følger trafikken skal ingen overhale en. Det vil give en meget mere jævn kørsel på vejbanerne.
Kan faktisk ikke se nogen ulemper
sep 2008
Følger: 58 Følgere: 57 Scootere: 6 Emner: 114 Svar: 5.444
jeg giver den faktisk ikke gas i byen fordi jeg føler ikke noget behov for det.. for der går det ikke kun ud over mig selv hvis jeg vælter.. det gør det tilgængæld hvis jeg vælter på en cykelsti da der kan være cykelister eller personer som går på fortovet og knallerten vil blive sendt den vej
sep 2008
Følger: 58 Følgere: 57 Scootere: 6 Emner: 114 Svar: 5.444
bare en ide ?