301 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Efterkrav"
Efterkrav ?
Jeg mener der har været noget med at postdk har lukket efterkrav for private kan det passe, eller er jeg galt på den ?
Jeg mener der har været noget med at postdk har lukket efterkrav for private kan det passe, eller er jeg galt på den ?
Skrevet af: > Gott < - 10. sep 2010
Efterkrav..
Hey SG, jeg købte noget på efterkrav, men jeg kom til at købe de forkerte ting, hvis nu posten kommer mens jeg ikke er hjemme, og jeg undlader at hente tingen, hvad sker der så :)?
Hey SG, jeg købte noget på efterkrav, men jeg kom til at købe de forkerte ting, hvis nu posten kommer mens jeg ikke er hjemme, og jeg undlader at hente tingen, hvad sker der så :)?
Skrevet af: Mils . - 12. mar 2010
Efterkrav??
Hey derude;b Har lige bestilt et par skjoldsæt til min scooter? Men Jeg har bare ikk skulle betale, for jeg sendte bud efter skjoldne og Stod de ville komme 2-4 dage stod der neden for "Betaling på ...
Hey derude;b Har lige bestilt et par skjoldsæt til min scooter? Men Jeg har bare ikk skulle betale, for jeg sendte bud efter skjoldne og Stod de ville komme 2-4 dage stod der neden for "Betaling på ...
Skrevet af: #' Casper. <Team Krunk> ! ! - 3. jan 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Gennemsyn af elladcykel 1.070 kr.
- Hækklipning 2.000 kr.
- udskiftning af lås 1.580 kr.
- Montering af fodlister 540 kr.
- Montering af front på opvaskemaskinge 1.000 kr.
- 2 sorte konsol borde samles 800 kr.
okt 2008
Følger: 49 Følgere: 44 Scootere: 7 Emner: 11 Svar: 240
maj 2009
Følger: 27 Følgere: 27 Scootere: 3 Emner: 97 Svar: 1.270
Tak for svarene
Efterkrav