{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

Politi :D {{forumTopicSubject}}

Hej sg,

vil lige dele det her med jer fordi jeg glad smiley

Jeg skulle på pizzaria i frikvarteret med min ven så han sad bagpå mig også kommer vi kørende på vejen og ikke cykelstien med 60 og holder så ind ved pizzariaet også ser jeg politiet holde lige overfor og snakke med en mand og de står bare og kigger på mig men jeg lod som ingenting og gik indenfor. så kommer de hent til mig og siger jeg vil gerne lige snakke med jer to også tænker jeg fuck mand nederen. så spørger politiet om jeg har kørekort og om hvilke regler man fik at vide. jeg sagde så de fleste bøder som jeg ville få også sagde de til mig, hvis nu vi bare siger vi ikke ved den køre for hurtigt hvor meget skal i så have i bøde? og jeg siger så 500 pr person og han siger så hvis man er under 18 hvad så? så siger jeg 300 også sagde han, når nu du har styr på alle bøderne og har kørekort med og du havde hjelm på så giver vi dig bare en advarsel men sørg for at tage begrænsninger på igen, og det var det smiley de ville ikke engang se papir på knallerten selvom jeg spurgte smiley men hold kæft hvor er jeg glad for at jeg ikke fik bøde smiley det ville have været 3000 smiley men hold kæft hvor var de flinke smiley

fortsat god dag smiley

Chrylle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politi :D
Kommentér på:
Politi :D

Annonce