{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

Kan jeg have gjort koen gravid ? {{forumTopicSubject}}

He sgj

Jeg er en dreng på 16 år, og har altid haft problemer med at snakke med piger.
Her kommer romanen: Da jeg aldrig har været i seng med en pige, har jeg altid bare onaneret, og udført mine egne fantasier. Det startede med at jeg "bollede" mine puder, for derefter at prøve med noget levende. Da vi selv har hund, valgte jeg at prøve et samleje med den, men det lykkedes mig ikke rigtigt at tænde den.
Da det ikke lykkedes med hunden, har jeg før hørt at det skulle være godt med køer, og derfor prøvede jeg en sen aften at gå over til naboens mark, hvor jeg bandt koen til et træ, hvorefter jeg stillede mig på min skammel, tog min penis frem, og stak den ind i koens numse. Det var tydeligt at koen var totalt ligeglad, og tror ikke den mærkede noget, men for mig var det en fantastisk oplevelse, og jeg kom hurtigt. Siden da har jeg tit haft lyst til at være sammen med køer, men en af de køer jeg har været sammen med er blevet lidt tyk, og jeg er derfor bange for at den måske er blevet gravid. Nogle der ved om det er muligt at gøre en ko gravid med eget sæd?. Jeg har længe lagt søvnløs og netop dette problem, og jeg var bange for at koen var blevet gravid, og dermed at folk ville opdage hvad jeg havde lavet, så jeg valgte for nyligt at fjerne kalven på egen hånd på forskellige måder, for at være sikker på at den ikke ville blive født.. Først slog jeg den hårdt i maven med en spade, og koen løb hurtigt væk. Da jeg stadig ikke var sikker på om kalven var død, kom jeg tilbage dagen efter med et bat. Koen var bange, så den var svær at fange, men jeg bandt den, og slog den gentagne gange i maven med battet, hvor jeg til sidst stak battet ind i bagenden på koen.

Hvordan kan jeg undersøge om kalven er død, og om koen overhovedet har været gravid?.. Jeg håber nogen vil hjælpe mig med mit problem, for jeg ligger stadig tit søvnløs

Kan det undgåes ved at jeg i fremtiden bruger gummi når jeg er sammen med et dyr?

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan jeg have gjort koen gravid ?
Kommentér på:
Kan jeg have gjort koen gravid ?

Annonce