318 visninger
|
Oprettet:
1. mar 2005 Følger: 56 Følgere: 63 Scootere: 54 Emner: 142 Svar: 515
admins.. {{forumTopicSubject}}
hva sker der lige for de har slettet op til flere af mine fotoalbums uden nogen grund eller forklaring.. det er da pisse nederen...
mar 2007
Følger: 110 Følgere: 116 Scootere: 7 Emner: 114 Svar: 3.668
aug 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Scootere: 9 Emner: 61 Svar: 1.029
Pga. dette er det bedst at du kontakter admin-teamet istedet for at hænge dem ud på forummet, da vi sådan set ikke hører deres side af historien.
sep 2006
Følger: 70 Følgere: 79 Scootere: 2 Emner: 199 Svar: 1.302
"
mar 2005
Følger: 56 Følgere: 63 Scootere: 54 Emner: 142 Svar: 515
mar 2005
jan 2010
Følger: 80 Følgere: 66 Scootere: 5 Emner: 465 Svar: 8.511
jeg har fået 1 dag i fryseren for at ha svaret på et forum Jeg skrev følgene (Download det) fordi der var en der spurgte hvor man kunne få windows home premium han havde kode osv
og så fik jeg endnu en meddelse fra Mucn J at jeg ikke måtte bruge reklame i mit navn, hva så med personer med navn fx + hot 50 sælges: det er da også reklame !
jan 2010
mar 2005
jan 2010
vi betaler jo for at være her !
sep 2006
jan 2010
Hej Anders. (link fjernet) også på facebook,
Vi er glade for at du har valgt at benytte ScooterGalleri.dk. Vi kan dog se at du i dit profilnavn reklamerer. Iflg. vores brugerbetingelser er det ikke tilladt at reklamere for f.eks. hjemmesideadresser, annoncer eller lign. i profilbilleder, scooterens profil eller profilnavn. På din profil er du velkommen til at sætte en hjemmeside adresse ind i det felt der er angivet til dette. Vi har derfor redigeret i dit profilnavn og henstiller dig til ikke at gentage dette.
Vi må henvise dig til i stedet at benytte Marked på ScooterGalleri.dk. Brugere der er interesseret i at købe, sælge eller bytte, skal nok finde frem til markedet på ScooterGalleri.dk. Markedet er udelukkende beregnet til privat køb, salg og bytte.
ScooterGalleri.dk forbeholder sig i øvrigt retten til at slette indlæg der indeholder annoncer eller reklamer for annoncer.
Overhøres denne advarsel kan det betyde at vi desværre må fryse din konto i en periode.
Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at folk generelt får en god oplevelse på ScooterGalleri.dk.
Med venlig hilsen
ScooterGalleri.dk | Moderator
der slettede jeg så reklamen i mit navn som alle andre gerne må
Hej Anders.,
Vi er glade for at du har valgt at benytte ScooterGalleri.dk’s Fotoalbums.
Under Fotoalbums har du mulighed for at vise alle de billeder du vil, så længe de holder sig indenfor reglerne om indhold i Fotoalbums.
Dog kan vi se at du i høj grad benytter Fotoalbums til reklame. Vi må bede dig om ikke på denne måde at udnytte Fotoalbums til at reklamere for egne hjemmesider ved f.eks. have påtrykt hjemmeside adresser. Ligeledes er Fotoalbums heller ikke beregnet til at reklamere for markedsannoncer eller lign. annoncering.
ScooterGalleri.dk forbeholder sig retten til, til enhver tid at vurdere, hvorvidt fotoalbums indeholder uønsket indhold og slette disse uden forudgående varsel.
Du har desværre oprettet et fotoalbum hvori der er indeholdt uønsket indhold og vi har derfor set os nødsaget til at slette dit album. Du er naturligvis velkommen til igen at oprette dit Fotoalbum, blot uden den her beskrevne form for uønsket indhold.
Vi gør opmærksom op at overhøres denne advarsel kan det betyde at vi desværre må fryse eller i værste fald lukke din konto.
Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at folk generelt får en god oplevelse på ScooterGalleri.dk.
Med venlig hilsen
ScooterGalleri.dk | Moderator
her fik jeg så en med et billed af et r-setup luftfilter som ikke var tilsalg hvor han sletter det inden jeg modtog beskeden!
sep 2006
jan 2010
jan 2010
ja det er din mening !
admins..