{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  admins..
  • #1   28. feb 2011 Måske keder de sig?

• #2   28. feb 2011 Du beskriver ikke fotoalbummene så læserne har ingen idé om admins faktisk har overdrevet. Derfor er det kun din synsvinkel vi hører.
    Pga. dette er det bedst at du kontakter admin-teamet istedet for at hænge dem ud på forummet, da vi sådan set ikke hører deres side af historien.

• #3   28. feb 2011 Så vidt jeg lige kan se er der kun slettet et med overskriften: "Wsedrftgh" og en beskrivelse: "Dftgyhj
    "

• #4   28. feb 2011 det var et fotoalbum med mit zip baneprojekt..

• #5   28. feb 2011 havde ændret navnet..

• #6   28. feb 2011 Munc J har slettet et af mine fotoalbums som var et r-setup luftfilter som en skulle se og et andet+
    jeg har fået 1 dag i fryseren for at ha svaret på et forum Jeg skrev følgene (Download det) fordi der var en der spurgte hvor man kunne få windows home premium han havde kode osv

og så fik jeg endnu en meddelse fra Mucn J at jeg ikke måtte bruge reklame i mit navn, hva så med personer med navn fx + hot 50 sælges: det er da også reklame !

• #7   28. feb 2011 + jeg har fået slettet op til flere forumer som var helt seriøse UDEN ADVARSEL PÅ NOGET FORKERT !

• #8   28. feb 2011 det nederen

• #9   28. feb 2011 ja meget!

vi betaler jo for at være her !

• #10   28. feb 2011 Det er det eneste jeg kan se, jeg ved ik hvem der har slettet det, men det var ik mig

• #11   28. feb 2011 jeg fik 2 beskeder af munc j

Hej Anders. (link fjernet) også på facebook,

Vi er glade for at du har valgt at benytte ScooterGalleri.dk. Vi kan dog se at du i dit profilnavn reklamerer. Iflg. vores brugerbetingelser er det ikke tilladt at reklamere for f.eks. hjemmesideadresser, annoncer eller lign. i profilbilleder, scooterens profil eller profilnavn. På din profil er du velkommen til at sætte en hjemmeside adresse ind i det felt der er angivet til dette. Vi har derfor redigeret i dit profilnavn og henstiller dig til ikke at gentage dette.

Vi må henvise dig til i stedet at benytte Marked på ScooterGalleri.dk. Brugere der er interesseret i at købe, sælge eller bytte, skal nok finde frem til markedet på ScooterGalleri.dk. Markedet er udelukkende beregnet til privat køb, salg og bytte.

ScooterGalleri.dk forbeholder sig i øvrigt retten til at slette indlæg der indeholder annoncer eller reklamer for annoncer.

Overhøres denne advarsel kan det betyde at vi desværre må fryse din konto i en periode.

Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at folk generelt får en god oplevelse på ScooterGalleri.dk.

Med venlig hilsen
    ScooterGalleri.dk | Moderator

der slettede jeg så reklamen i mit navn som alle andre gerne må

Hej Anders.,

Vi er glade for at du har valgt at benytte ScooterGalleri.dk’s Fotoalbums.

Under Fotoalbums har du mulighed for at vise alle de billeder du vil, så længe de holder sig indenfor reglerne om indhold i Fotoalbums.

Dog kan vi se at du i høj grad benytter Fotoalbums til reklame. Vi må bede dig om ikke på denne måde at udnytte Fotoalbums til at reklamere for egne hjemmesider ved f.eks. have påtrykt hjemmeside adresser. Ligeledes er Fotoalbums heller ikke beregnet til at reklamere for markedsannoncer eller lign. annoncering.

ScooterGalleri.dk forbeholder sig retten til, til enhver tid at vurdere, hvorvidt fotoalbums indeholder uønsket indhold og slette disse uden forudgående varsel.

Du har desværre oprettet et fotoalbum hvori der er indeholdt uønsket indhold og vi har derfor set os nødsaget til at slette dit album. Du er naturligvis velkommen til igen at oprette dit Fotoalbum, blot uden den her beskrevne form for uønsket indhold.

Vi gør opmærksom op at overhøres denne advarsel kan det betyde at vi desværre må fryse eller i værste fald lukke din konto.

Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at folk generelt får en god oplevelse på ScooterGalleri.dk.

Med venlig hilsen
    ScooterGalleri.dk | Moderator

her fik jeg så en med et billed af et r-setup luftfilter som ikke var tilsalg hvor han sletter det inden jeg modtog beskeden!

• #12   28. feb 2011 Så er det bedst du kontakter ham

• #13   28. feb 2011 vil jeg ikke da jeg højst sandsynlig bliver frosset i et døgn igen så lader det bare ligge men næste gang han fryser mig for en så lille ting som 2 ord så kontakter jeg ham

smiley

• #15   28. feb 2011 jeg skrev 2 ord og jeg blev frosset

ja det er din mening !

Kommentér på:
admins..

Annonce