{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
273 visninger | Oprettet:

hjælp til voldeligt spørgsmål!!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

hey

sidder lige og tænker så det knager...
håber i kan svare...

f.eks. vis jeg nu er på diskotek og der pludselig kommer en hen og uprovokeret slår mig i hovedet, kan jeg så blive politi anmeldt vis jeg nu slår tilbage en enkelt gang???

fatter nemlig nada :/.

har været ude for før at en bekendt uprovokeret blev slået i hovedet af en gut og så slog den bekendte så ham der gutten 1 gang i hovedet...

den bekendte blev politi anmeldt og røg i spjældet i 14 dage og ham gutten gik fri???

fatter bare ikke hvordan det kan lade sig gøre at ham der gutten gik fri når det var ham der kom uprovokeret hen og slog den bekendte i hovedet uden grund smiley ??

synes fandme at det var ham der gutten der skulle have været 14 dage i spjældet!!!!

er der nogen der hvorfor (helvede) det var den bekendte der røg i spjældet og ikke ham der gutten???

på forhånd tak, jones

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til voldeligt spørgsmål!!!!!!!!!
  • #1   17. jan 2011 "slog"

• #2   17. jan 2011 fordi det din bekendte der har været aggresiv overfor politiet, eller at gutten var den første der snakkede med politiet . eller vidner har modsagt din bekendte , eller politiet har været koncentreret på noget andet(som normalt) og den første med som virkede aggresiv ,

kender alt for godt til det, og det er simpelthen bare om at komme først hvis altså ham den anden vil stikke .-selvom det er ham der har startet det hele ..

• #3   17. jan 2011 og tog den første *

• #4   17. jan 2011 christopher N

altså vis jeg havde været i den situation så havde jeg bare smadret svinet og nydt de 14 dage i spjældet da jeg ved at svinet ikke ser særlig køn ud den næste måneds tid!!!

SÅ KAN MAN NEMLIG FÅ EN GOD GRINER I SPJÆLDET...

• #5   17. jan 2011 "som den bekente har"

• #6   17. jan 2011 ja sådan er det danske lorte system

jeg blev overfaldet for et par år siden 2 spasser der ville havde min scooter
    de slog mig et par gange
    jeg smed min scooter
    og gav dem en røvfuld så det sage spar2 hehe

det fik jeg 60 dage i hullet for

ifølge dommer skulle jeg havde fundet mig i de slag jeg fik og mistet min scooter
    så var de blevet dømt men de gik fri

• #7   17. jan 2011 Vold er vold, og politiet er ligeglad hvem der begynder, min ven skal også en tur i retten. Vi var på vej hjemad og da vi næsten var hjemme, da der 4gutter imod os, da vi kom op på siden af dem, stak en af de der et ben ud så min ven faldt, han rejste sig op og gik hen til ham der spændte ben, og spurgte hvad det skulle gøre godt for, óg så skubbet min ven ham i brystet. Og det tændte så ham den anden så meget han tog en kæp og blev ved med at slå den i hovdet på min ven til blodet kom, og så lynhurtigt gav min ven ham en knytnæve, og ham den anden gik sku sort. -..-

• #8   17. jan 2011 (¯`·._.·[SG`s PITBULL]·._.·´¯ )

jeg ville sq også have smit min scooter og givet dem en røvfuld vis det var mig, og nydt de 60 dage.
    men nu var jeg jo desværer ikke i den situation...

• #9   17. jan 2011 Lucas H

bare pand svinet en på hovedet og så nyd straffen det det bedste man kan gøre i sådan et land som vi jo har idag...

• #10   17. jan 2011 det ser jo ud til du har forstået det?

• #11   17. jan 2011 christopher N

vis der kom en hen til mig og slog mig uden grund så ville jeg smadre ham og bare nyde straffen da han lidt (meget) grim det næste stykke tid...

• #12   17. jan 2011 hehe jeg nød den med fulde drag

for da jeg fandt ud af det var en politi mands søn den ene af dem ham jeg flækkede skallen på fik jeg sku et smil på i retten

og efter følgene fik jeg hans far fyret for han lavede chikane på mig

• #13   17. jan 2011 vis han slår anden gang er det selv forsvar:P

og hvor for melder man folk for det-.-

jeg blev meldt a min x's kæreste for vold:S han slog mig i hovedt men en flaske mens jeg sad og snakkede også rejste jeg mig op og hakkede ham en over snottet så han fik næste blod og 3 løse tænder xD

har dog ik hørt fra politiet om det endnu(:

• #14   17. jan 2011 (¯`·._.·[SG`s PITBULL]·._.·´¯ )

altså folk kan jo bare lade være med at starte en slagsmål.

f.eks. vis man lader mig være i fred så lader jeg også andre være i fred...

• #15   17. jan 2011 KOLD !

vis det var uprovokeret han gjorde det så synes jeg det da er i orden at hakke ham en på snotten...

• #16   17. jan 2011 folk kan jo for helvede bare lade en være i fred.
    for som sagt vis folk lader mig være i fred så lader jeg også dem være i fred...

men vis de begynder så finder de sq hurtigt ud af at de ikke skulle have startet.

og så er jeg pisse ligeglad om det er en der er større og stærkere en mig for jeg pander ham sq en alligevel...

• #17   17. jan 2011 det danske ret system er fuckt:O for et år siden blev jeg over faldet a 6 persener. de fik en røvfuld alle sammen og ringede til politiet. min brors kæreste sad inden for og så det hele og sagde til mig hun fatter slet ik hvad der lige var sket for flere a dem var støøre end mig xD

jeg slap med en brækket kno xD og jeg så at flere a dem blødte i ansigtet (:
    da politiet kom var jeg blevet meldt for overfald og de villew have mig med osv men min bror sagde at jeg var stukket a og han ik vidste hvem jeg var xD

det fedeste a det hele var at jeg stod ved siden a min bror i mens han sagde det xD hehe

men de ville gi mig en dom for og over falde de 6 personer der overfaldte mig:s det sygt

• #18   17. jan 2011 han mente jeg lagde han på hans dejlige x (:

self ville jeg da gøre det? der var en grund til vi ik var sammen mere xD hun var nedren xD ooog min kæreste sad ved siden a xD

min x begyndte og tude smiley hun vidste sku godt han ik sku ha gjort noget xD

• #19   17. jan 2011 KOLD !

ja det danske system er mega fuck't.
    men det er der jo desværer ikke noget at gøre ved...

• #20   17. jan 2011 når folk selv begynder så finder de sq også ud af at der er nogen som ikke kryber sammen/løber væk.
    og det er det sådan nogle m*gsv*in skal lære

Kommentér på:
hjælp til voldeligt spørgsmål!!!!!!!!!

Annonce