{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

Sådan gik min nytårsaften :/ {{forumTopicSubject}}

Hey drenge, syntes lige i skal høre om min fail nytårs aften ..

Var på arbejde fra kl 16:00-22:00 kunne ikke få gang i hotten da jeg skulle hjem og i bad og gøre klar til fest.. så efter noget tid kom der liv i den, også kørte jeg og halvvejs hjemme gik den ud igen -.- .. nå men så da jeg kom ind til midt byen i Frederikshavn, så jeg blå xenon lygter bagved mig, tænkte bare jaja hva fa'en.. Så kiggede jeg bare lige ud igen og kiggede grundigt efter hvor jeg kørte pga. at det er så glat, men lige pludselig fyrer politiet ind foran mig og min scooter går ud wtf? Men de ville så checke hele scooteren fordi at min baglys ikke virkede osv. spillede selvfølgelig dum som en dør og slap med en advarsel om jeg godt kunne køre igen hvis jeg turde det, fordi de ville lade som om de ikke havde set noget (Totalt top nice betjente :D) Nå, men efter de var kørt og jeg havde skidt i bukserne et par gange, ville jeg hjem af og gøre mig klar, så ville jeg til og starte den også virkede den kraftedme ikke så blev nød til at stille den nede i byen og tage en taxa hjem.. så holdte nytår i en taxa haha.. totalt nøjern aften..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sådan gik min nytårsaften :/
Kommentér på:
Sådan gik min nytårsaften :/

Annonce