{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alder for SU
  • #1   29. aug 2010 18

• #2   29. aug 2010 stop stop stop . vi har ikke brug for flere samfundsnassere
    så drop SU`en

• #3   29. aug 2010 - (7400) - (Thomas`s Gilera runner VXR) -

hva er det for noget pis at fyre af

• #4   29. aug 2010 heine

tror nu nok du ved hvad jeg mener

er du klar over hvor mange penge som går til SU`en
    også snakker de om flere plejehjem som skal lukkes og spares på de ældre , som der har knoklet hele livet for at få vores samfund op og køre

vis en SU modtager ikek kan få det til at løbe rundt uden SU`s støtte og penge . så skal de nok finde en anden levestil

• #6   29. aug 2010 hvor skulle nedskæringen så ligge

syndes stadig de er forkert at skide på de gamle . de kunne lige så godt få en pille når de når de 65år , så det kun en begravelse vi skal betale til dem . så har vi jo udnytted deres arbejdskraft

• #7   29. aug 2010 man er sku da ikke samfunds nasser, når man er i gang med en uddannelse :S

• #8   29. aug 2010 thyzon
    måske , måske ikk
    har bare valgt ikk at forurene luften med alt det brænstof som biler spytter ud . og jeg gider bare ikk at spytte 350000kr efter en bil som kun går maks 15km/l

og jeg tror ikk at du betaler så meget i skat som 17årige

det kan godt være jeg ikke ser så positivt på tingene
    men det kommer simpelt af at man knokler sin dag væk på arbejde for at staten tar 45% og smide sig rundt med dem på alt muligt unødvendigt lort
    endlig utroligt at de siger at danmark er på vej op . jeg syndes nemlig at det bare går ned og ned og ned for danmark
    så lukker vi lige 21 skoler der og 15 plejehjem der
    også lejer vi nogle flere privat fly til 100000kr pr tur . der jo ingen grund til at spare på det område

ja jeg kan blive ved . staten bruger penge på mange forkerte steder og sparer de forkerte steder
    og stavefejl får du gratis

• #9   29. aug 2010 - (7400) - (Thomas`s Gilera runner VXR) -

Skoler bliver lukket?
    Som jeg så i nyhederene fortalte de at der kom færre og færre børn i danmark så derfor kunne det lige så godt lukke nogle skole og udvige nogle andre, hvilket jo enlig er smart nok? smiley

• #10   30. aug 2010 rasmus . sådan forstod jeg desværre ikk men ligemeget . men hva så med de ældre , dem bliver der da slet ikke fære af

• #11   30. aug 2010 for det første så har jeg en uddanelse som bygningsstruktør . som der var mest mangel på da jeg startede som 16årige

og ang bil , så kender jeg godt de små biler som kør langt på literen men det nu ikke lige det jeg skal bruge . men til gengæld en VW caravelle af nyere årgang , de ligger i ca 300000kr så i hårde træk med forsikring , afgift osv har jeg valgt at sige 350000kr
    og når ikke har længere på arbejde end 20km pr vej så syndes jeg ikke at det er pengene værd , når de måske vil til at lave de der brintbiler om 10 år (måske)

og ang at knokle på arbejde .kan jeg ikke lige finde et modsvar på

men lukning af dirverse skolder og plejehjem osv . til fordel for stordrifts plejehjem og skoler . der tror jeg bare at mange vil blive overset
    og hvorfor lukke plejehjem de ældre har jo betalt for at være der . medmindre de har brugt de penge på noget helt anden ting end hva de var beregnet til

og ang privatfly . så syndes jeg bare at det er for mange penge at smide ud på nogle flyvninger . når de vil lukke det ene og det andet og fjerne det 3
    syndes altid de siger at danskerne skal spare på el vand og varme osv . men hva gør de endlig for at spare

Kommentér på:
Alder for SU

Annonce