{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilken bil???
  • #2   17. aug 2010 honda civic 1,6 V-TEC

• #3   17. aug 2010 1: Seat leon fås ikke i en 3.0 turbo,

2: Du kan ikke forsikre den slags biler

Jeg har selv en Corolla E11 1.3 med 86 heste og det billigste forsikringsselvskab giver jeg 8000 alene for ansvar ved..

Min far giver godt 3800 med fuld kasko for vores Privat bil + hans egen transporter.

Jeg siger bare held og lykke med at få dem forsikret nogen somhelst steder

• #4   17. aug 2010 må gerne være lidt hurtigere smiley
    spørger ikke om det blir dyrt i benzin eller bøder og forsikring smiley

• #5   17. aug 2010 Prøv nu lige og tag en køretime først..

Så indser du hurtigt at en 1.3, 1.4, 1.6'er er nok

• #6   17. aug 2010 nej den findes ikke med en 3,0 turbo. men det ikke er ikke en seat motor smiley og så er den komplet hgp tunet. med 435hk.
    og jo kan sagtens få den forsikret i min fars navn smiley

• #8   17. aug 2010 har kørt bil siden jeg var 13 så jo tror jeg godt jeg kan smiley

• #9   17. aug 2010 ja i din fars navn ?

Følger du bare lidt med, så er det blevet ulovligt og tages som forsikrings svindel og der starter fængelsstraffen på 6 måneder.

Og du indser også hurtigt det er dyrt og køre i bil,

Det kan nemt løbe op i 20-30.000 om året bare i forsikring og brændstof de første 3 år, så skal der også laves bremser, div. slid dele, dæk mv.

• #10   17. aug 2010 Køb en Bmw, eller evt volkswagen

Min bmw e30 den kører bare virkelig godt, der er en 2,7 liters motor i, den går virkelig godt

• #11   17. aug 2010 Og fordi du har kørt rundt i en markracer siden du var 13, så kan du ikke styre en bil i trafikken..

Det utroligt og se alle dem der lige har 6 måneder og mindre til de bliver bil, så skal de have supra, og 300 heste er ikke nok osv osv

ALLE..og det er virkelig ALLE ender med en mindre bil til under 50.000 kr med en 100hestes motor som i bund og grund er nok til dem..

• #12   17. aug 2010 en ford scorpio cosworth 2,9 v6 24v med banan manifold og andre knaster med 305hk er ikke hurtig nok xD

• #13   17. aug 2010 Køb dig en kiste i samme omgang..den for du brug for

• #14   17. aug 2010 lujer prøv nu hør her.

min far køber bare bilen. sætter den i hans navn. og så låner jeg den bare? ingen problem der.
    og jo jeg har nok penge når jeg er 18. tro mig. kæmpe erstatning

og har kørt mange mange gange i trafikken fra haderslev til kolding og i vamdrup og sådan nogle stedet uden så meget politi

• #15   17. aug 2010 brinkland.
    ja kunne forstille mig den går godt smiley men er den ikke lidt tung?

• #17   17. aug 2010 Rigtigt meget enig i hvad lujer han siger.. han har så ret!

• #18   17. aug 2010 Patrick

min bmw vejer ca 1000kg, det er ikke så meget igen, og så med 190 hk... det går ok derud af

• #19   17. aug 2010 patrick , du er nok den dummeste jeg har hørt herinde , hold dig til din sonic.

• #20   17. aug 2010 hallo alle jer fjolser kan i ikke bare blande jer uden om? og måske svare på min spørgsmål?

okay 1ton var ikke meget. er det v6 elle række 6?

• #21   17. aug 2010 tror sku bare du er ved at kede dig ihjel , også skal du finde på noget -.-'

• #23   17. aug 2010 Patrick

Det er en række 6 cylinderet

• #24   17. aug 2010 problemet med det du har tænkt dig er, at hvis du køber en vr6 og sætter den i dit fars navn, så optjener du ikke nogle forsikringspoint. så når du som 30 år køber en bil og sætter den i dit eget navn bliver forsikringen altså taget som var du førstegangsbillist.. du kan dog sætte den i din fars navn men så bare stå som bruger af den - hvilket så bliver lidt billigere end hvis du selv stod i den..

men lyt til Lujer og køb en cadet..

• #25   17. aug 2010 jamen hvis fars dreng har så mange penge, eller far har så køb dig dog en porche eller sådan noget, du har jo din erstatning xD og en e30 med en 2,7 er begrænset, hvis den skal kunne lidt så skal du have en 25er top i den. og en anden ting, det ikk fedt at have en så stor bil hvis du ikke engang har råd til at forsikre den selv. er selv til hurtige biler, men du skal satme have kontoen iorden til sådanne biler. så skal du hvertfald ikk være lærling eller lignene så din konto døddømt ret hurtigt

• #26   17. aug 2010 Luca - Man kan IKKE stå som bruger af en bil længere og han må IKKE have den til at stå i hans fars navn..Han må maks have bilen til rådighed 24 timer i døgnet, 3 uger om året, så længe han er hjemme boende og bilen ikke er hans..

• #27   17. aug 2010 Nogen der sagde BRIAN? Vælg nu noget fornuftigt med MAX 1,6 l motor de første 3 år, til du har optjent noget ancennitet (staves.) Derefter kan du begynde at købe de fede biler med flere heste, da de så vil være til at betale. Hvorfor i det hele taget have så hurtige biler her i lille DK? Bøden for at køre for stærkt i bil er LANGT FRA den bøde, som du ville få for at køre for stærkt på en scooter.
    Tænk over det!

• #28   17. aug 2010 Nemlig Martin smiley

Køre du 52 i en 40 zone, 1 klip

hurtig accelration ud af rundkørsel, 1 klip

Så lidt skal der til for at du mister det igen..så kan du komme til en ny teori og køreprøve, dumper du teoriprøven ( du har kun 1 forsøg ) så for du frakendt køreretten i 6 måneder

• #29   18. aug 2010 LUJER - hvor lang tid er det siden det er blevet lavet om? mener da bare min far snakkede om det på et tidspunkt?

• #30   18. aug 2010 køb en toyota supra mk IV 3.0 turbo, det er min drømme bil. kan let tunes til rigtig menge hk. 5-6-700hk.
    det er dog langt over mit budget men du har jo rigeligt. jeg må nøjes med min honda crx coupe.

• #31   18. aug 2010 prøv nu hør alle jer. gider ikke engang læse jeres lort. i får en udstemme. fordi i ikke kan læse mit spørgsmål. man skulle tror i var min far og skulle bestemme over mig? hvad tror i selv.

kan ikke se hvorfor i skal blande jer i hvad jeg gør og ikke gør?

• #32   18. aug 2010 ja flot en toyota supra koster lige 200.000 + afgift og forsikring osv. så nej tak.
    kan godt nøjes med en vr6 eller seat leon eller en bmw med 200-400 hk

• #33   18. aug 2010 For min skyld kan du køre, i de biler du har lyst til. Jeg har dog fuldt ud lov til, ihvertfald at forsøge på, at tale dig til fornuft. Jeg mener, det er komplet uforsvarligt at lade en nybillist køre i biler med op til 400hk, da man ikke har nok erfaring hverken i trafikken eller med biler af den størrelse, når man ikke er ældre. Prøv at tænke på, hvis bilen lige pludselig smutter for dig, fordi du kører for stærkt (hvilket sådan en bil indbyder til), og du så ramler ind i en anden bil med børn på bagsædet.

Du får en udstemme for at give OS en uberettiget udstemme.
    Barnligt? Ja meget, men så står vi vist også lige

• #34   18. aug 2010 prøv nu hør her martin. selvom bilen så havde 1000hk hvem siger så jeg skal ud og køre 300? hvorfor kan jeg ikke køre normalt fordi den har så mange hk? det forstår jeg ikke. selvfølgelig vil jeg jo køre lidt for stærkt feks 150 på motorvejen lige under klippegrænsen.
    og det har da ikke noget med bilen at gøre om man kører galt eller ikke? det kan ske for selv den bedste?

• #35   28. aug 2010 køber en golf 3 vr6 har været ude og kigge på nogle stykker

Kommentér på:
hvilken bil???

Annonce