{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  E-cigaretter underskriftindsamling
  • #1   30. apr 2010 er det vand damp man får ned i lungerne når man ryger på sådan en?

  • #2   30. apr 2010 Ja det kan man godt kalde det. Man kan dog sagtens mærke halskradset hvis der er nikotin i.

    Det er i hvert fald ikke nær så skadeligt. Kun nikotin som det skadelige stof, og det kan diskuteres hvor vidt nikotin er skadeligt smiley Personligt anser jeg det ikke som et særligt skadeligt stof, kun lettere vanedannende.


  • #3   30. apr 2010 hvis det er damp fra vand, får man da svamp i lungerne? som man også gør ved rygning med vandpibe osv? det da klamt.

  • #4   30. apr 2010 ikke lige vand da du jo ville få vand i lungerne så smiley det er et stof kan ikke huske hva det hedder, der udskiller det når det bliver blandet. det står på google et sted men vand er det ikke

  • #5   30. apr 2010 Det er PG base.

    Og nej man får hverken svamp i lungerne eller vand i lungerne, det er en skrøne, og det inkluderer også vandpibe.

    http://www.apoteket.dk/Sygdomsleksikon/SygdommeEgenproduktion/Vand%20i%20lungerne%20Lungestase.aspx





  • #6   30. apr 2010 jeg savner faktis min eciggeret trods jeg røg normale smøger også men den er faktis rar når man handler ind og sidder steder hvor der ikke må ryges. jeg vil skyde på at jeg sparet mellem 5-7 smøger om dage somme tider flere. dog efter min mening er det ikke en perment løsning men et godt suplemang

  • #7   30. apr 2010 Det kommer helt an på indstilling til den. Hvis du er fokuseret på rygestop kunne den sagtens være en erstatning hvis du vælger den rigtige nikotin styrke.

    Og et supplement kan den også bruges som, som du selv siger er den genial steder hvor der ikke må ryges.


  • #8   30. apr 2010 Anders M kan så fortælle dig at jeg har en kammerat som røg "Bong" hver eneste dag (hashpibe med vand i) fra han var 13-17, faktisk samme princip som en vandpibe bare i mindre format. da han tog til lægen pga dårlige lunger fik han af vide han havde lungesvamp pga alt det rygning på bongen, han fik renset lungerne osv og er ovre det i dag.

  • #9   30. apr 2010 men kan godt ske du har ret, jeg vil bare ikke ryge på sådan noget før det er helt gennemtestet man kan sku aldrig vide om det er nogle bivirkninger frem i tiden.

  • #10   30. apr 2010 Nej man kan aldrig være sikker på det smiley Nu kender jeg så folk som har røget dem i op til 3 år og har været ved lægen og har helt perfekte lunger ingen symptomer på udviklinger af sygdomme osv.

    Der er lavet undersøgelser hvor væsken er blevet testet osv, men en undersøgelser over 20+ år har der self ikke været til til endnu.

    Sådan som jeg ser på det kan det umuligt være mere skadeligt end 4k+ skadelige stoffer i en cigaret.

    med hensyn til det med bongen er der sikkert nogle stoffer i røgen som kan påvirke det, ikke nødvendigtvis fugtindholdet i røgen.

    Du får jo heller ikke vand i lugerne selvom du bader meget f. eks.


  • #11   30. apr 2010 Alex .

    det er gennem teste og det er ikke skadeligt i dag som du siger måsk finder de noget om 30år det kan du have ret i. men skulle man gå og være bange for evt bivirkninger af et nyt produkt vær enste dag. så kan du lige så godt få dig selv indlagt på den lukkede smiley

    det er jo ikke nikutinen der er skadeligt. faktis har alle patte dyr et stof i kroppen som selv laver dette og bruges bla til at falde ned på ved diverse "skræk ture" og for høj androlin.


  • #12   30. apr 2010 NIkotin er kun anset som direkte skadeligt i store mægnder. Jeg føler mig 100 % mere tryg ved at benytte en e-cigaret i forhold til normale cigaretter.

    Hvis i har spørgsmål er i velkommen til at skrive en PM eller maile mig, i kan også læse lidt om det på min shop.
    www.ecigaretten.dk

    Men smut lige ind og skriv under smiley


Kommentér på:
E-cigaretter underskriftindsamling

Annonce