{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
232 visninger | Oprettet:

Hvad kan en street magic indbringe? {{forumTopicSubject}}

Hvad kan en street magic indbringe som lige har været renoveret motormæssigt?
Anden krumtap er kommet i med nye lejer samt stage6 pro sport cylinderkit og yasuni R udstødning og 21mm dellorto kaburator og multivario og delta cluch (staves?).


Der skal bare svinghjul på (som jeg desværre ikke har) samt ledningsnet og tank og skjolde og speedometer og sættes nøgletændning på osv.. og alt sammen medfølger smiley
Autolakeret blankhvidt stel og stel med nye dæk på og lilla bartstyr som ser rigtig godt ud.

Hvad kan den indbringe? OG hvad vil den ku indbringe ved at sælge i dele?

Der er det orginale speedometer med samt et elektronisk + 2 bagfælge med dæk på og anden motorblok hvor der skal nye lejer til krumtap + hvor der er kobling i + polini evo cylinder LC til runner som medfølger.


Hvad kan den indbringe? Det hele er der, den skal bare samles og ha smidt et svinghjul på og så kører den smiley



Sig hvad den kan indbringe hvis jeg sælger den som den er med alle de dele + hvis jeg sælger den i dele.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kan en street magic indbringe?
  • #1   26. apr 2010 ikke en skid! saml lortet og sælg den så! og brug de 900 kr. et svinghjul koster! det vil gavne dig i sidste ende!

  • #2   26. apr 2010 Skottyboy

    Gi mig et brugbart svar?
    Har haft 2 svinghjul som jeg lånte ud til en for at prøve og få 2 knallerter ud og køre, men som blev smidt på knallerterne og så stod de der knallerterne og så blev de solgt med dem på og han nægter at betale for en ny.
    Derfor jeg gerne se den bare forsvinder nu.
    Det var en del af en anden handel med at en anden sku lave den fordi jeg byttede en motorcykel på 110ccm til en aerox i gul.
    Nu har jeg ventet i 4 måneder hvor de 2 måneder var på at han fik skaffet et svinghjul.


    Der er polini evo cylinderkit med til runner samt stator til ssm og 2 bagfælge + ledningsnet med CDI (har solgt ledningsnet uden cdi for 600 før til street magic) + alle skjolde og lygter og speedometer + elektronisk speedometer til + motorblok med kobling og kickstarterskjold hvor der skal skiftes lejer ved krumtap


    Så er der jo selvfølgelig også autolakeret blank hvidt stel samt fælge med nye dæk på og så er der motoren med de nævnte motordele.


    Alt det burde da godt ku indbringe 4000?


Kommentér på:
Hvad kan en street magic indbringe?

Annonce