{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
308 visninger | Oprettet:

er det her en god ide ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har tænkt på at gøre følgende.

er ved at tage bilkørekort nu her og så spørge min kørelære om jeg ikke kan tage motorcykel med oveni

for alle ved jo at en bilforsikring koster en spids af en raket for unge mellem 18-24

så vis jeg nu køber en gammel bil som start bil fx. en bobbel eller lignene som så bliver forsikret som veteran kun med ansvar !! så koster det ikke så meget så vil min forsikring mindskes lige så stille

og plus en motorcykel som man så kører på i sommerperioden og bilen til vinterperioden..
tænkter lidt på en yamaha YZF -R125 koster kun 45000 kr fra ny af..

min far har også haft motorcykel og han siger at man i vinterperioden kan smide pladen på mcén ind til sit forsikringselvksab og så skal man IKKE betale forsikring ind til man henter den igen smiley

er dette en god eller dårlig ide jeg har fået mig her ?? evt kommenter det smiley
BEMÆRK OFF TOPIC

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er det her en god ide ??
  • #3   3. mar 2010 Ideen er vel fin nok, men tror du skal snakke med dine forældre omkring ideen, da jeg tvivler på du vil kunne få nogle andre sider af sagen her inde fra.
    Alle 15-18 årige (Tager bare lige i grove snit) vil vel syntes det var super fedt at have både MC og bil når man blev 18.. Men få lige hørt de gamle, så du kan få de "negative" sider af sagen at se også. :>

• #4   3. mar 2010 Lyder meget fornuftigt . Men personligt havde jeg ventet til jeg var 21 med MC så man kan få en ordenlig en istedet for en bette 125'er .

• #5   3. mar 2010 ikk nogen dum idé, de koster ingenting i forsikring de små 125'ere, at de så ikke er særlig sjove er en mindre detalje. ellers køb en kadett eller sådan noget bare med ansvar, de koster sku heller ik meget.
    og ja du kan smide pladen på mc'en i vinterperioden. har dog ikke selv gjort det fordi jeg synes ikke jeg sparede nok i forhold til besværet:b

• #7   3. mar 2010 Rigtig fornuftig måde at få presset forsikringsprisen ved skadefri kørsel ned fra starten af. smiley og 125 ccm er også sjovt nok, og så kan du jo få noget større når du bliver 21.

• #8   3. mar 2010 Thomas J: ikk hvis der skal køres motorvej:b hehe men selvfølgelig er de fine på landevejen, problemet er nok bare at du hurtigt blir træt af de meget få kræfter..

• #9   3. mar 2010 du skal have en bil ud over en veteran... sku jeg ihverfald.

Kommentér på:
er det her en god ide ??

Annonce