håber du kan hjælpe mig :D tak {{forumTopicSubject}}
hej alle sammen jeg er igen med projektopgave og jeg har om scooter og knallerter gennem tiden og har nogle spørgsmål som jeg håber i vil hjælpe mig med at svare på
tak for hjælpen
kommer der nye love og hvad for nogle?
Hvorfor er det populært at få en scooter til at køre hurtig og tage til træf med den blandt unge og gamle?
Hvorfor køre de unge ikke efter loven og hvorfor køre nogle meget hurtigere ind de må?
Hvad gør de unge for at få knallerter til at køre hurtigere den gang og hvad gør de i dag?
hvilken historisk udvikling har scooter og knallert og hvordan har loven udviklet sig. Hvad er forskellen mellem en scooter og en knallert?
maj 2007
Følger: 47 Følgere: 47 Scootere: 4 Emner: 179 Svar: 594
okt 2007
Følger: 47 Følgere: 46 Scootere: 3 Emner: 21 Svar: 48
apr 2009
Følger: 41 Følgere: 39 Scootere: 4 Emner: 110 Svar: 2.278
2: populær og populær er så meget sagt
3: fordi jeg tror vi unge køre mere end vi må er fordi 30km/t er måske lige lovligt langsomt og er for kedeligt og køre 30
4: altså '' den gang '' bored,hakkede og planet man sikkert bare sin knallert så den ku rende de 60 stykker hvor imod idag man mere og mere sætter meget større cylinder og karburater på så man køre over 80..
håber det hjælp dig lidt =)
okt 2006
Følger: 91 Følgere: 87 Scootere: 44 Emner: 200 Svar: 4.393
ved det ikke det ved politikerne kun der er mange rygter om nye love der ramer kørekortet men det sker hvist ikke endnu
Hvorfor er det populært at få en scooter til at køre hurtig og tage til træf med den blandt unge og gamle?
det er sporten i det. jeg gør det fordi det sjovt og der er flere som deler samme interresse og man kan køre stærkt uden at bøvle med politiet.
og man behøver ikke "skjule" sit tun som man gør på gaden med de små std udsene tun.
Hvorfor køre de unge ikke efter loven og hvorfor køre nogle meget hurtigere ind de må?
fordi folk er hjerne døde.
Hvad gør de unge for at få knallerter til at køre hurtigere den gang og hvad gør de i dag?
forstår ikke spørgsmålet helt.
men før i tiden pillede man begrændsninger som man også gør idag men det er nemmere idag.
hvilken historisk udvikling har scooter og knallert og hvordan har loven udviklet sig. Hvad er forskellen mellem en scooter og en knallert?
de er blevet mere tekniske og mere og mere scooter modeler.
loven har udviklet og skærpet sig i takt med at folk brød den og hvor mange der kørte galt.
håber du kan hjælpe mig :D tak