{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Jamo D265 {{forumTopicSubject}}

Skal til at købe sådan et sæt, hvordan synes i de spiller og er der noget man skal kigge godt efter på dem? Hvilken forstærker vil i mene passer godt til dem, lige nu har jeg en technics se a800s.
Og i hvilket prisleje vil i mene de ligger? Har fundet ud af de koster 3000 som nye for et sæt, men på nettet har jeg fundet et sæt helt ned til 400 kr dog også brugte og lidt ældre smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jamo D265
  • #1   28. dec 2009 synes det passer ok

• #2   29. dec 2009 Det er ubegrænset hvor meget jeg har til højtalere, overvejde også nogle byg selv højtalere hvor der var 5 enheder (3 basser 2 diskanter) til 1200 kr også sku jeg selv lave kasserne osv og det blev nok 5000 kr i alt.
    Men nu gider jeg ikke bruge så mange penge på det da jeg helere vil bruge det på min scooter smiley
    Og de der jamo de må vel også være gode nok til at spille op i et rum på 15 kvadat meter? smiley For nu har jeg nogle eltax 180watt og de kan sagtens spille højt det kniber bare lidt med at få bassen til at følge med:)

Kommentér på:
Jamo D265

Annonce