302 visninger
|
Oprettet:
:b ++ {{forumTopicSubject}}
Hey SG..
Jeg har for nylig købt mig en neos, som er sprit ny!
Den har gået 152,4 km. Jeg vil sælge alt fra den på nær stellet, da min plan er blevet til en baneracer med jog R motor.
Det primært motor og alle skjoldende jeg vil sælge. Hvad står det til ? (: Hvis folk tror den er stjålet, er der papir på den.
Ps. Den er 101 % standard. skjolde er sølv. og det den nye model så motor er helt clean.
okt 2007
Følger: 140 Følgere: 139 Scootere: 4 Emner: 337 Svar: 9.102
sælg den dog hel og køb noget brugt af en eller anden
maj 2008
Følger: 62 Følgere: 60 Scootere: 10 Emner: 129 Svar: 1.351
mar 2008
Følger: 38 Følgere: 37 Scootere: 3 Emner: 111 Svar: 216
maj 2008
Følger: 62 Følgere: 60 Scootere: 10 Emner: 129 Svar: 1.351
okt 2005
Følger: 26 Følgere: 25 Scootere: 1 Emner: 68 Svar: 224
For hvilken idiot gøre lige det du er ved at gøre?
Enten er den stjålet eller også er du bare så elendig til matematik at en fra børnehaveklassen kryller dig i at regne.
mar 2008
Følger: 38 Følgere: 37 Scootere: 3 Emner: 111 Svar: 216
Holdkæft hvor du dog latterlig og høre på!!
Jeg har en tunet Jog R motor som skal på neos stellet..
Hvis du tror den er stjålet kan jieg ligge billeder ind med kvittering og nøgle!! Eller´s bland dig uden om mine foretninger!!
_Lemminger _
Jeg forstår dig godt (:
Men jeg vil gerne have en baneracer jeg selv har lagt timer i, og så kan jeg bygge den nøjagtig som jeg vil..
Jeg har ikke tænkt mig at ofre så mange penge på den. Da min far er auto maler og maler det hele(:
Jeg har også motor liggene jeg regner 7-8 kg der skal ligges i den:) Men ellers giver jeg dig helt ret i det vil være smartere og købe en færdig bygget.¨
Også har jeg fået neos´én for 2500 da en kammerat skyldte mig rimelig mange penge.
Og så til allesammen!
Kig hvad jeg skriver!!
Jeg søger svar på mine spørgesmål. Ikke gode råd..
TAK!
:b ++