{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

skal bare ud med noget damp... {{forumTopicSubject}}

okay nu opretter jeg et tude emne fordi jeg bare skal ud med noget damp ellers flipper jeg for groft... der er ingen der tvinger dig til at læse det her...

okay det hele startede med at vi fik en ny pige i klassen, hun er meget mærkelig og slutty! men ikke nok med at vi får hende i klassen så flytter hun fandme ind i huset ved siden af. Det går så fint nok i 2 måneder, men så bestemmer mig og 2 venner sig så for at plække fra sidste time, men så bliver vi så ringet op om at den nye pige har sladret om os lige med det samme at den læreren kommer ind af dagen, vi syntes jo det er nederen og alt det der men fuck det for det var os der lavede fejlen... men så er der åbenbart en der har sagt til hende at det ville jeg blive sur over. og vi skal jo med samme bus og alt det der men jeg gjorde hende ikke noget eller sagde noget til hende overhovedet. Næste dag er hun der så om morgnen. hun kommer ikke engang ind i klassen hvor jeg sidder og alle andre også er indtil det ringer ind. så går vi ned i fysik går forbi hende... så bliver jeg fandme hevet ind på skole indspektørens kontor og siger alt mulig med at jeg har truet hende og taget fat i hende dagen før og taget kvælertag på hende der om morgnen... og det siger jeg jo så at jeg ikke har og alt det shit der. og jeg har hele klassen som vidner på at jeg ikke engang har snakket med hende... kan så se at han ikke tror på mig, så hun får lov til at tage hjem fra skole den dag og hun har ikke været i skole siden og det er 1 månede siden i dag ! 3 uger siden kom nogen af hendes venner så hen til mig og spurgte om det var rigtigt at jeg havde slået hende i hovedet og i ryggen.. g det var det jo self. ikke. og har skæntes med min klasselærer om det her og hun tror ikke på mig og så begyndte hun at råbe af mig og så råbte jeg tilbage af hende.. (skal så lige siges at jeg har været lige ved at blive smidt ud pga det her!) har så lige fået afvide af en ven at hun har skrevet på facebook at hun flytter og alt muligt og det hele er min skyld og har ikke snakket med hende siden overhovedet!!

kommenter hvis i har lyst men det her er bare lige for at få min historie ud da der er ingen der vil høre min side af historien...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skal bare ud med noget damp...
Kommentér på:
skal bare ud med noget damp...

Annonce