{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

God dag :D {{forumTopicSubject}}

hey folks, vil lige fortælle jer om en god dag idag, og dog...
Jeg vågner klokken 10 fordi naboens hund gøer, så går jeg ud og finder morgenmad (der var satme lige en kage på bordet) et par timer efter henter jeg min nye rally blok, bagefter tager jeg i scooterland for at hente småting.
Det eneste de ikk havde var motorophæng og lejerne, så var det i t-hansen og spørge, men de har det heller ikk.
Da jeg kommer hjem er der lasagne (mums) bagefter går jeg ud og begynder at arbejde på joggen, Da jeg er ved at sætte cyllinderen på kommer jeg i tanke om at jeg havde glemt Låseringe, jeg tænkte fint, de hentes mandag.
Jeg sætter tænding på, og jeg har heller ingen Not til at ligge, hentes os mandag.
Derefter samler jeg variator skjoldet, hvor halvmånen ikk passer, her begynder jeg at bande og være rigtig sur.
Jeg skal så sætte motoren på scooteren og kalder min mor ud og hjælper, da jeg er ved at rette kaburatoren taber hun scooteren over min hånd!
Jeg arbejder videre med en lille flænge, og giver mig til at rette benzin slangen, som jeg finder ud af er for kort, så jeg får benzin i flængen...
der er benzin slange, motoren er sat på og nu kører det, men nej...
min sædekasse sidder i vejen så jeg skal save batteriet af sæde kassen, det går fint, Men! da jeg endelig er ved at sætte stød dæmperen på, ser jeg at den sidder lidt skævt pga forskelligheder i stellet.
Men jeg sætter bare en lille skrue i (som jeg ikk tør køre med)
Jeg rydder op, og gør klar til at tage over til en pige, Jeg finder så ud af hun er hjemme ved sin far (frederiks havn) så det gider jeg fandme ikk, så ringer en af mine venner og siger vi skal i gaden, det bliver et nej fordi jeg skal arbejde imorgen.
Og nu sidder jeg her, hvad laver i? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God dag :D
Kommentér på:
God dag :D

Annonce