{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udstemme
  • #1   22. aug 2009 Du kan stemme personen Ud af scootergalleri eller få ham frosset(:

• #2   22. aug 2009 Fuck dig mann !

(og nu smider jeg en udstemme, som alligevel ikke kan bruges til en skid, fordi admins er nogle fuckers som venter til der er 100, eller bare sletter dem igen :S)

Bruges hvis du vil smide en anden ud, eller fryst hans konto, men det er bare såååå slow ..

• #3   22. aug 2009 Hvis det stod til mig, så havde jeg frosset hele SG xD muhahahhahahaha

• #4   22. aug 2009 Jeg sagde jeg gav en udstemme til en idiot der konstant spurgte i min annonce om jeg ville bytte. Jeg havde skrevet "INGEN BYTTE" og "Useriøse kommentarer / Irrelevante kommentarer = udstemme".. Så spurgte han igen og igen.
    Jeg skrev så under hans scooter om han ikke ville stoppe fordi jeg var godt træt af det. Så skrev andre at jeg var et tudefjæs og pludselig havde 5 givet mig udstemmer fordi jeg gav ham en for at være useriøs? Så skrev jeg til admins og han sagde at jeg skulle overse useriøse kommentarer/slette dem. Det har jeg gjordt. Og han ville se på det. Ingen af dem blev frosset eller fik en advarsel..

Kommentér på:
udstemme

Annonce