{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
365 visninger | Oprettet:

Nyt stemme system... kom nu! {{forumTopicSubject}}

ja lagde mit inlæg ind tidligere idag, men jeg mente ikke jeg fik den fulde effekt ud af det, så nu prøver jeg igen, da jeg er helveds stædig-

ja, jeg har nu besluttet mig for at jeg vil lave en gruppe, hvor jeg vil samle en god mængde underskrifter, og aflevere det til admin.
Min plan går ud på dette:
At lave et stemme system, så du kan bedømme når du har handlet med ham, her på sg og køberen og sælgeren skal acceptere hindanden som en igangående handel før man kan give stjerne, da det nok ellers bare bliver brugt som staf osv. og konfier., det skal fungere sådan at brugeren man har handlet med, får nogle stjerner, efter hvor god han er. dvs.

1 stjerne = Brugeren jeg har handlet med, har ikke sendt mig mine ting

2 stjerner = Brugerne jeg har handlet med, har ikke sendt mig de rigtige ting eller de ting han har sendt mig har ikke virket ordenligt, eller jeg blev nød til at presse ham til at sende.

3 stjerner = Brugeren jeg har handlet med, har været meget langsom og værret svært at komme i kontakt med.

4 stjerner = Brugeren jeg har handlet med, har sendt mig de rigtige ting osv. men det har taget lang tid, eller varen har været beskidt.

5 = stjerner = Brugeren jeg har handlet med, har været helt vildt super, og der har ikke været noget at sætte en finger på.

Dette stemmesystem, skal ikke bruges, som hævn. og dette stemmesystem er bergegnet til at gavne brugere på sg, da jeg mener at det her er den rigtige måde at ungå snyd, og andre svinagtige gerninger på.

Meld jer ind i gruppen, hvis i mener dette er det rigtige at gøre

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt stemme system... kom nu!
Kommentér på:
Nyt stemme system... kom nu!

Annonce