{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hej, jeg hedder ... og jeg er...
  • #1   15. dec 2008 Kan jo selv starte:

    Jeg hedder Jørgen, er 23 og bor i København.
    Til dagligt arbejder jeg med IT som Systemadministrator.

    jeg kører i forvejen i en touring klub der hedder 45 Scooters Amager - der trods navnet har medlemmer over hele Sjælland.

    Normalt kører jeg på en Yamaha TZR 50, men efter skade skal jeg have en ny. Derudover overvejer jeg at skulle have en langtursmaskine - og evt. en vintermaskine


  • #3   27. apr 2009 Jeg hedder kenn. Jeg kommer fra ishøj. Jeg er skraldemand. Men pt arbejdsløs smiley
    Kører på en aprilia sr 50 ditech


  • #5   2. jun 2009 Velkommen til til dig også Brejne

  • #6   29. aug 2009 Hey hey smiley

    navnet er Thomas Voight Hansen
    er 19 år. og er fra Odense på fyn:) (som i nok kunne gætte )

    jeg kører til hverdag på en Yamaha Tzr 50 den nye model, har dog også haft den gamle:)

    Arbejde: har lige sagt op inde hos Tdc, og arbejder nu hos Berlingske.
    Skole: jeg går på handelsskole på 2 år, i en elite klasse ( vi når mere end de andre ) som jeg er glad for, da jeg ved jeg kan nå langt med det:)

    den længste tur jeg har kørt på min Tzr, er en tur på 170 km, fra jylland til fyn, i den dejlige natur, som både viste sin gode men desværre også dårlige sige:)

    Et mål for i år, er at mødes med en masse gear mennesker, hvor vi kan køre ture m.m


  • #7   12. jun 2010 Så må jeg vel hellere melde mig i koret.

    Er en voksen dreng på 51 vintre, bosiddende i København, der forhåbentlig i denne weekend henter en Aprilia Classic smiley

    Ellers tøffer jeg rundt på Suzuki K50 og DM50 Samurai.

    Har også 2 Peugeot Speedake på værkstedet. Den længste tur jeg p.t. har været på var København - Kalundborg og retur samme dag, ca 215 km.

    Den længste tur jeg har kørt var på en Puch Maxi, ca 350 km, det er langt


Kommentér på:
Hej, jeg hedder ... og jeg er...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce