{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

Hey Team Nordsjælland :D Nyt Logo?? {{forumTopicSubject}}

Hey Alle smiley laver meget photoshop Cs3 for dem der ved hva det er?

og tænke på om jeg sku lave nogle exempler til et nyt gruppe billed/logo? ka bar lave et bar forskellige og så laver vi en afstemning? og hvis det ikk er noget så beholder vi bar det gamle?? smiley hva siger i???


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af spejl, spejlskab begge med lys og 3x afskærmning til bruserniche 3.000 kr.
  • Hæk klipning 2.000 kr.
  • Nedrivningsopgave 5.000 kr.
  • Afhentning af gamle fliser 800 kr.
  • Maling af hegn ca. 4x2m. Jeg har maling. 2.350 kr.
  • Vinduespudser 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hey Team Nordsjælland :D Nyt Logo??
Kommentér på:
Hey Team Nordsjælland :D Nyt Logo??

Annonce