{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

afstemning type :D {{forumTopicSubject}}

heey fim den ide at se hvbad folk helst kan lide at køre på smiley

1) almindelige scootere
2)almindelige knallerter
3)gearmaskiner

i må gerne skrive grund osv og kommentere hvorfro i syntes det smiley

jeg syntes selv gearmaskiner smiley
grundet en gang imellem er det som om gearmaskiner holder længere og tjaa det forøger køreglæden at køre og såå ligge og skifte gear
syntes det er fedt at ligge at cruse på fx en derbi senda eller noget i den stil


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af spejl, spejlskab begge med lys og 3x afskærmning til bruserniche 3.000 kr.
  • Hæk klipning 2.000 kr.
  • Nedrivningsopgave 5.000 kr.
  • Afhentning af gamle fliser 800 kr.
  • Maling af hegn ca. 4x2m. Jeg har maling. 2.350 kr.
  • Vinduespudser 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afstemning type :D
Kommentér på:
afstemning type :D

Annonce