{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

Udstødning på Ebay {{forumTopicSubject}}

(link fjernet)

Den har undertegnede lige købt og betalt - eeeelsker PayPal, lol!

€75 inkl. levering for en, angiveligt, ny og forchromet ekspansionsudstødning. Om den duer til noget, ved jeg ikke, men så vidt jeg kan vurdere ud fra de relativt dårlige billeder, er den bageste konus lidt skarpere i vinklen end Homoet 6P. desuden er den lidt tykkere på midten - alt sammen skulle gerne give lidt mere spidseffekt. Og så er den lavet i relativt tynd plade, så den snerrer nok en sjat. Bonus! smiley

Men jeg ville lige dele det med jer. smiley Om det er en Van Veen- potte eller ej (tvivler), er den fed, og om ikke andet kan den da sælges videre, hvis den ikke duer til min opsætning.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødning på Ebay
  • #1   17. mar 2008 Jo nice potte.
    Van veen , har ikke set nogel magen til, er nok en kopi. eller speciælt lavet.
    Ser ud til at være i god stand.
    men bestemt ok til prisen.
    Hvilken opsætning skal den bruges til.


  • #3   17. mar 2008 carsten K

    den har jeg også kigget meget på den der og overvejet om den mon duer til noget? smiley


  • #4   18. mar 2008 Den bliver smidt sammen med diverse cylindre, men taget i betragtning af, hvor tyk den er på midten, vil den sikkert køre bedst med mit 60cc kit. Det er dog rent gætteri.
    60cc Parmakit med booster-skyllekanaler med lidt af mine egne porttider, 23mm Bing og senere en membran-studs. Samme opsætning holdt jeg på 106km/t hele vejen fra Nyborg til Odense på motorvejen efter vores sidste træf på Sjælland - ubetinget træffets hidsigste Kreidler, som gjorde en Puch-entusiasts Cobra til skamme, lol. Min trak i hvert fald bedre med ham og mig på, end hans Puch gjorde med mig alene. smiley

    Carsten >> De er sikker helt i orden, og så er de altså jævnt fede! Tror nu nok du kan regne med, de duer til noget, hvis du altså kan leve med at trille med op mod 14.000rpm. Det kan jeg ikke - vil ikke over 12.000rpm, fordi det koster alt for meget af bund- og mellemområdet.


  • #6   19. mar 2008 Jo der er lige pt en 6g motor til salg.
    Blok er skåret op men resten er helt nyt.
    Lækkert.


  • #7   19. mar 2008 Tonny >> Det er gearkassen, han sælger smiley Det er en egenproduktion af 6-trins gearkasser, som passer i 4g/5g krumtaphuse, hvilket de oprindelige 6-trins kasser ikke gør uden ændringer på huset.

    Carsten >> Alle siger 17HK, men ganske få ejer et kit. Primært fordi, der aldrig blev lavet noget vildere end 14.5HK med luftkøling. Og den effekt er målt på et rullefelt med vandbremse, hvilket ikke ligefrem er præcist, lol. Men derfor kan det godt køre fornuftigt smiley Effekten er ligegyldig, blot motoren kører godt.


  • #8   19. mar 2008 Jo hvor fos så motor bloke der er skåret op.
    So ikke så god til tysk.


  • #9   19. mar 2008 Den er skåret op for at man kan se, hvordan det hele ser ud, monteret i motorhuset smiley

Kommentér på:
Udstødning på Ebay

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce