{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.290 visninger | Oprettet:

påfyldning af olie osv.? {{forumTopicSubject}}

hey.. jeg har næsten lige købt en rmx, og så vil jeg gerne lige skifte alt olie osv., så jeg er sikker på der er hva der skal være, og at det er iorden osv..

men hvor og hvad er der af olie og lign på en rmx?

jeg har ordnet kølervæske

der er ihvertfald en prop på motoren, ved ikk om det er motor eller gearolie..

hvor skal der i, og er der grænser for hvor meget`?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  påfyldning af olie osv.?
Kommentér på:
påfyldning af olie osv.?

Annonce