298 visninger
|
Oprettet:
Hvilken udst. ?? {{forumTopicSubject}}
Jeg køber snart Polini Evo2 ac, og jeg ville bar gerne hører nogle meninger om hvilken udst. jeg ska vælge. Havde tænkt mig a polini egen evolution udst. men hvis jeg kan få mere for pengene ved a købe en c20, c16, r1200 elr hvilke muligheder der nu er.
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 46 Scootere: 2 Emner: 40 Svar: 222
okt 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 10 Emner: 7 Svar: 31
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 46 Scootere: 2 Emner: 40 Svar: 222
okt 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 10 Emner: 7 Svar: 31
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 46 Scootere: 2 Emner: 40 Svar: 222
okt 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 10 Emner: 7 Svar: 31
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 46 Scootere: 2 Emner: 40 Svar: 222
okt 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 10 Emner: 7 Svar: 31
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 46 Scootere: 2 Emner: 40 Svar: 222
okt 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 10 Emner: 7 Svar: 31
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 46 Scootere: 2 Emner: 40 Svar: 222
>dahl- det er sku en rimelig syg opsætning du har gang i nu! (;
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 46 Scootere: 2 Emner: 40 Svar: 222
Hvilken udst. ??