{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er det 8 mm eller 12 mm gevind spejle?
  • #1   8. aug 2007 Jeg ved så meget du ikke skal have spejle på. Det er uendeligt grimt..

• #2   8. aug 2007 Christian F det hjælper jo ikke at sige det er grimt... det kan måske værer han sys det er pænt...
    men jeg mener næsten 100 % at det er 8 mm...

• #3   8. aug 2007 Ved udemærket godt det ikke er til gavn. Men hey smiley Det er satme grimt..

• #4   8. aug 2007 tja, jeg kan da lige måle når jeg skal ud til scooteren alligevel og om spejle er grimt, ja måske, men er sikkerhedssele og hjelm ikke også det, det gør det så meget mere sikkeret at køre og det er altså og dejligt fordi du kan se hvad der er bag dig

• #5   8. aug 2007 Sikkerhedssele og hjelm er overhovedet ikke grimt..

• #6   8. aug 2007 sorry med overskriften, og som Simon siger så er det dejligt at kunne se hvad der er bag dig, så Christian F lad venligst VÆRE med at komme med den slags kommentarrere tak!

• #7   8. aug 2007 Christian F hvorfor er sidespejl så, den giver altså også sikkerhed pga du kan se hvad der er bag dig, det kan du ikke ellers med mindre du vender dig om, med fare for at scooteren giver et ryk plus du ikke kan se forud samtidig og derfor sagtens kan køre af vejen og/eller ind i noget, på biler er de jo lovpligte i den ene side, og det er der nok en grund til

• #8   8. aug 2007 hehe ja selvfølgelig giver de mere sikkerhed men den smule - Jeg har kørt uden spejle i 2år og har ALDRIG været ved at køre ind i noget ved at jeg skulle kikke bagud. De er lovpligte på biler fordi der er blinde vinkler, det er minimalt hvor mange blinde vinkler der er når du sidder på en scooter. Hvis du er ved at køre af vejen når du kikker dig bagud burde du øve dig i at køre scooter. smiley

Hjelmen er jo ikke direkte grim? og sele hvad skulle der være grimt i den?

Spejle ser bare for ondsvagt ud fordi de er så kæmpe på scootere at det slet ikke kan sammenlignes med dem der er på en bil.

• #9   8. aug 2007 Christian F når jeg siger at man kan komme til at køre af vejen så tænk på at jeg ikke mener en mer bred cykelsti, men en hovedvej hvor du har en 10-15 cm til kanten og der er tunge lastbiler på den anden side du ikke vil ind under og når trykbølgen kommer fra den, så kan den skubbe, og nej, jeg kan skam sagtens køre scooter og det er jo heller ikke sådan at man næsten med sikkerhed køre af vejen, men der er meget større risiko

• #10   8. aug 2007 Simon M S det jo også worst case senario det der. Det det samme som at sige hvis at hvis du kikker i dit venstre spejl for at dreje til venstre og så der ligger en motorcykel lige bag dig du ikke kan se - Du begynder at dreje og i det du drejer skifter motercyklen gear gasser op og vil overhale dig venstre om og køre ind i dig....

• #11   8. aug 2007 DROP NU DET DER! Hvis i vil diskutere så lav et indlæg med det! Vil bare gerne vide hvilket spejlgevind som en CPI oliver har

• #12   8. aug 2007 Christian F nej det synes jeg bestemt ikke det er og hvis man skal dreje skal man kigge sig til bage, har du ikke taget knallet bevis eller hvad, men vi kan lige så godt stoppe her ofr vi bliver ikke enige, og jeg vil væde på at du også mener at bliklys også bare skal af og er de ikke også farlige for ja man kan da række armen ud, men det e ikke så godt og ingen gør det

• #13   8. aug 2007 Hehe der tager du fejl igen.. Blinklys er helt ok for hvis man tager dem af genere du jo andre traffikanter. Men nej vi bliver aldrig enige. Og jo selvfølgelig tog jeg knallertkort? Der var der sgu ikke spejle på heldigvis.

• #14   8. aug 2007 STOP DOG DET DER FIS! HVIS I IKKE KAN BLIVE FÆRDIGE HER SÅ FÅ FOR ******* HINANDENS MAIL ADRESSE OG SÅ ÆVL VIDERE DER!!!!!

• #15   8. aug 2007 Haha smiley er færdig nu.. smiley

• #16   8. aug 2007 ja vi er færdige nu for ingen af os giver sig

• #17   8. aug 2007 jeg vil sige at det var nederen at i ikke bare stoppede med det samme. det eneste jeg er intra i at vide er hvor stort det gevind er.

• #18   8. aug 2007 Christian J hvis du har angang til et værksted med diverse skruer og kan du jo bare se hvilken der passer i hullet og så måle den og jeg tror den er 8 mm fordi at jeg synes ikke at hullet kan være større og det kan gevindet heller ikke, så jeg er 99 % sikker på at den er 8 mm

Kommentér på:
er det 8 mm eller 12 mm gevind spejle?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce