{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

Yamaha fs1 4g {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg er på vej ud i et restaureringsprojekt. Er der nogen herinde som ved hvor man kan finde en ny, original membran til sådan én?

Og er der nogen, som véd hvordan man bærer sig ad med at få indregistreret knallerten som MC ? Når den står færdig skal den (sgu´) ikke køre 30kmt og jeg er blevet for gammel til at gide stikke af fra politiet ;o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha fs1 4g
  • #1   5. jul 2007 de har faktisk en original membran i T-hansen til 4gear

  • #2   5. jul 2007 men ellers prøv at spørge i gruppen 4 gear lovers.
    Der får du helt sikker svar på dine spørgsmål... smiley


  • #3   5. jul 2007 mc? tro jeg det svære yamaha 4g. ikke kan blive..?

    da yamaha 4g bleve lavet som knallert 30km.

    ellers så skal du find en yamaha 4g med patin mortor.! den kan du lave om til mc.! ved jeg.


  • #4   5. jul 2007 Mange tak for svarene smiley
    Jeg må sige, at jeg er glædeligt overrasket over, at de gamle Yamahaer stadig "lever", og at der er entusiaster, som stadig kører.

    Et par af mine gamle knallert-kammerater er iøvrigt betjente nu. Det ku´ ellers være kønt, hvis jeg skulle til at ligge og køre om kap med dem smiley


  • #5   7. jul 2007 Har talt med færdselsstyrelsen, Rigspolitiet/CMR og beskeden er, at jeg skal stille med enten typegodkendelse eller typegodkendelsesnummer fra en tidligere indregistrering. De gider ikke lige hjælpe med at finde frem til en tidligere indregistrering.
    "Du må løbe efter manden, når du ser én på gaden"... (suk)

    Så jeg leder med lys og lygte efter én, som har< lavet manøvren før mig. . . .


  • #6   8. jul 2007 Ja, det var det billede, som tændte min interesse. Jeg ringede til forlaget i fredags, og han er bortrejst til i morgen, så kunne jeg prøve at kontakte. Spændende om det giver resultat smiley

  • #7   8. jul 2007 Jeg kom til at tænke på: Jager politiet stadig ulovlige knallerter (har jo ikke selv kørt aktivt i 15 år) ?

    Jeg vil jo selv primært have plader på for at slippe for altid at skulle kigge sig over skulderen efter betjentene.

    Dengang jeg sidst kørte blev hele knallerten konfiskeret 3. gang man blev taget smiley


Kommentér på:
Yamaha fs1 4g

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce