Billede, lær det scooterhoveder! :) {{forumTopicSubject}}
http://www.scootergalleri.dk/uploads_large/935585.jpg
HEHEHE.
Nå, til sagen. Jeg har erhvervet mig en scooter. JA, i læste rigtigt en SCOOTER! Og endda en plastik en af slagsen. Aprilia Rally er modellen, den er i rimelig stand, en pæn matsort farve og virker efter hensigten. Rusten udstødning (vis mig en scooter der IKKE har det?).
Jeg er selvfølgelig ikke blevet omvendt eller noget. Jeg har købt den til et godt formål. Her er mine planer.
Få den hjem, vask den, puds den, og smid nogen billeder op herinde.
OG SÅ! mig og et par venner tager ud i det ganske land. Finder nogen store bakker, en sø/å, nogen store kampesten, og så videre. Rygsækken bliver pakket med en stor forhammer. Muligvis nogen eksplosive sager, ihvertfald helt sikkert noget benzin og en pakke tændstikker, og sidst men ikke mindst et videokamera.
Efter vores lille tur ud i landet bliver videon klippet sammen, og sat ud så alle scooterhoveder kan se den!
Der bliver selvfølgelig osse lagt nogen "efter" billeder op herinde. Det skal nok blive et ganske stimulerene syn for alle os anti-scooterhoveder.
Hva sys i om ideen?
ikke at i på nogen måde kan forhindre det, vil bare høre jeres mening.
mvh.
okt 2005
Følger: 115 Følgere: 120 Scootere: 9 Emner: 156 Svar: 4.649
Jeg tror der er gemt en lille pyroman i alle folk, hehe.
Jeg kender skam godt reaktionen på scooterhovederne.
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 9 Emner: 33 Svar: 118
så fed ide her fra gælder jeg til at se..
jan 2005
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 51 Svar: 263
det kunne være neosén skulle ha samme tur
nov 2003
Følger: 26 Følgere: 26 Scootere: 2 Emner: 46 Svar: 1.268
Men ak, naturen må lide for den blotte plastic-destruktions skønhed. Jeg synes det er en åndssvag idé... I LIKE IT! ;D
Så får vi se, hvor lang tid der går, inden nogen køber en Kreidler og giver den samme tur...
nov 2006
Følger: 83 Følgere: 80 Scootere: 19 Emner: 66 Svar: 702
At smadre en uden grund ?.
Det svare vel til at vi køber noget plastik drengene har haft fat i og ødelagt. hvor ireterret bliver vi lige over det.
Mand skal ikke kaste med sten bare fordi andre gør det.
nov 2006
okt 2005
Jesper, heldigvis får man ikke en Kreidler til småpenge, medmindre vi snakker flott/superstar, eller easyrider. Og jeg ved ikke med dig, men dem kan jeg ærligt talt godt undvære.
Tonny, jeg har da masser af grunde? Jeg får afreageret, jeg får en masse sjov af det, jeg får en god dag med vennerne, jeg får tilfredsstillelsen af at se en af de værste dødsfælder nogensinde lide en grusom undergang. Desuden er der ikke noget tilbage andet end en bunke skrot når vi er færdige med den, så det er jo ikke sådan at jeg har tænkt at sælge den videre bagefter vel.
Frederik, man kan ikke engang få et sæt bremsetromler til en kreidler for det pengebeløb der er tale om her.
nov 2006
Vi har vel alle lyst til det en i mellem.
Men at gøre det er jo noget andet.
Der er en side der vist nok hider crass dommis hvor de også smadre plastik raketter, samt andre ting.
jun 2006
Følger: 104 Følgere: 106 Scootere: 3 Emner: 23 Svar: 220
dec 2005
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 140 Svar: 584
nov 2006
Du har da nok lige fået en lille diskusion i gang.
Hvis det var det det gik ud på er det jo fint nok.
okt 2005
Tjah, jeg vil bare høre folks mening. Som sagt får det ikke nogen indflydelse på det der bliver lavet ved den alligevel.
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 2 Emner: 84 Svar: 557
Billede, lær det scooterhoveder! :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside