{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Billede, lær det scooterhoveder! :) {{forumTopicSubject}}

http://www.scootergalleri.dk/uploads_large/935585.jpg

HEHEHE.

Nå, til sagen. Jeg har erhvervet mig en scooter. JA, i læste rigtigt en SCOOTER! Og endda en plastik en af slagsen. Aprilia Rally er modellen, den er i rimelig stand, en pæn matsort farve og virker efter hensigten. Rusten udstødning (vis mig en scooter der IKKE har det?).

Jeg er selvfølgelig ikke blevet omvendt eller noget. Jeg har købt den til et godt formål. Her er mine planer.

Få den hjem, vask den, puds den, og smid nogen billeder op herinde.
OG SÅ! mig og et par venner tager ud i det ganske land. Finder nogen store bakker, en sø/å, nogen store kampesten, og så videre. Rygsækken bliver pakket med en stor forhammer. Muligvis nogen eksplosive sager, ihvertfald helt sikkert noget benzin og en pakke tændstikker, og sidst men ikke mindst et videokamera.

Efter vores lille tur ud i landet bliver videon klippet sammen, og sat ud så alle scooterhoveder kan se den! smiley Der bliver selvfølgelig osse lagt nogen "efter" billeder op herinde. Det skal nok blive et ganske stimulerene syn for alle os anti-scooterhoveder. smiley

Hva sys i om ideen? smiley ikke at i på nogen måde kan forhindre det, vil bare høre jeres mening. smiley

mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billede, lær det scooterhoveder! :)
Kommentér på:
Billede, lær det scooterhoveder! :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce