{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
289 visninger | Oprettet:

Velkommen til Street Owners :) {{forumTopicSubject}}

Ja men som overskriften lyder, så velkommen til Street Owners gruppen på SG.DK smiley

Vi håber at på at denne gruppe kan blive roden til megen god snak om street magic.

Hvis der er nogen spørgsmål er i mere end velkommende til at kontakte Enten mig selv Theis B eller gruppens admin Emil V

Med venlig hilsen Theis B "Hjælpe Admin"

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Velkommen til Street Owners :)
  • #1   29. jan 2007 Skriv evt. lidt info om jeres street eller jer selv eller hva i nu lyster?

Da jeg fik min street havde den det sku ikk for godt, men det er der sku blevet rettet op på.. Den står mig nok i omkring en 15-16k det løber sku op sådan noget. Men det er sku fedt og rode med og det er det vigtigste smiley

• #2   30. jan 2007 Jeg hader min street -_- , Syntes bare ikke jeg har andet end problemer med den , Men den ryger op til Ssm kongen en tur her når jeg for min Italkit Innerotor hjem . Så fixer han alt smiley

• #3   30. jan 2007 Haha... jamen det er da også en måde at få løst problemerne på smiley tror sku også man har MERE end tjek på det når man har lavet så mange streets som han har.

Men streets kan give mange problemer ja... men de kan sku os give mindst lige så mange glæder smiley

• #4   30. jan 2007 Ja Dennis glæder mig helt til at kigge på den en lille tur.. men det er rigtigt at hvis de ikke bliver laver ordenligt fra starten så holder lortet sq bare ikke..

• #5   30. jan 2007 Ja de kan sku være noget besværlige til tider.

Men så er det jo fedt at man kan hjælpes ad med at få skidtet til at virke...

En seriøs omgang "skruening" er sku noget der holder smiley

Kommentér på:
Velkommen til Street Owners :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce